Beantwoord

Nieuwe TV Anywhere app

  • 11 September 2020
  • 13 reacties
  • 359 Bekeken

Reputatie 3

Beste T-Mobilers,

Mijn vrouw gebruikt de nieuwe app op haar telefoon een Huawei P Smart+ Purple met Android 9.

Ze heeft het volgende opgemerkt.

Bij het terugkijken van bijvoorbeeld The good doctor wordt het einde plotseling afgekapt, zodat ze de laatste paar minuten mist.. Ze heeft dit ook bij andere programma’s .

 

Mvg,

Marcel

icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2020, 16:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Marcel, bedankt voor het testen en het doorgeven van haar ervaring. Ik wil dit graag doorzetten naar het TV team! Ik heb nog wel wat vragen. Maakt jouw vrouw op dat moment gebruik van Programma Gemist? Of Begin Gemist? En hebben jullie toevallig kunnen vaststellen of dit op een ander apparaat ook speelt? Of bijvoorbeeld via de desktop versie van TV Anywhere? Alvast bedankt, ik hoor het graag!

Reputatie 4

Heb dit al eerder gemeld maar geen reactie gekregen, de stream wordt afgekapt als de tijd van het programma afgelopen is. Met de oude versie liep de stream gewoon door naar het volgende programma zonder te stoppen. Ik heb het probleem zowel op tablet als op telefoon (android 6 & 10) via chromecast. 

Reputatie 3

@Cheyenne

Mijn vrouw maakt gebruik van "terugkijken”.

Ze gaat naar de tv gids en selecteert een oudere dag en kijkt daar een programma. Dan gebeurt het.

Wat ze ook mist is 30 seconde terug knop. Soms mist ze een zin en wil die herhalen. dit omdat ze slechthorend is.

Verder staat het hervatten blok heel groot, midden in het scherm, dat vindt ze niet zo handig.

Reputatie 3

@Cheyenne

het abrupt afbreken van programma's net voor het einde, bij het terugkijken, speelt nog steeds.

Het geldt voor diverse programma's, bijvoorbeeld de quiz "weet ik veel’ op RTL4, Rambo 4  op SBS9, de afgelopen week.

Het gebeurt, helaas, vaak op de diverse zenders die mijn vrouw bekijkt: RTL4 T/M RTL8, SBS6 T/M SBS9.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MarcelUitNederland, speelt dit probleem nog steeds? Ik hoor geruchten dat het na de laatste update verholpen zou zijn, klopt dit? Zo niet: graag zet ik dit door naar de technische heren zodat er naar een oplossing gezocht kan worden. Stuur me alsjeblieft je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje. Dan zorg ik ervoor dat er zo snel mogelijk naar gekeken wordt!

Reputatie 3

@Jason Er is inderdaad wel wat veranderd. Mijn vrouw ziet nu dat het programma stopt en in het volgende blokje van de tvgids verder gaat. Dat is een hele verbetering.

Alleen bij films is het nog steeds niet goed.Die eindigt plotseling en dan wordt hij niet vervolgd in het volgende blokje.

Wat mijn vrouw opvalt is dat er 2 dunne streepjes op de tvgids staan, na een film. Misschien komt het daardoor?

Reputatie 7
Badge +16

@MarcelUitNederland Bedankt voor je terugkoppeling, fijn dat er in ieder geval iets van verbetering merkbaar is. 

Ik neem je feedback met betrekking tot de films mee naar onze experts!

Reputatie 3

@Jason

Even een kleine update:

Maandag avond keek mijn vrouw The good doctor op RTL4. De eerste aflevering werd beeindigd in het blokje van de 2e aflevering, maar de 2e aflevering werd 5 minuten voor het einde afgebroken en ging niet door in het blokje daarna.

Hopelijk kunnen de specialisten hier wat mee.

Reputatie 4

De app stopt zodra de tijd van het programma verstreken is. Vorige app speelde dan gewoon door. 

Reputatie 7
Badge

De app stopt zodra de tijd van het programma verstreken is. Vorige app speelde dan gewoon door. 

Is dit i.c.m. gebruik van Chromecast? Bij het gebruik van Chromecast speelt het volgende programma niet automatisch af zodra je je toestel hebt vergrendeld of de TV Anywhere app hebt afgesloten. Dit is nu in onderzoek. Als het geen Chromecast betreft, graag even laten weten op welke apparaat je dit ervaart. Ik kon dit zo even niet uit dit topic halen. @MarcelUitNederland gebruikt jouw vrouw ook Chromecast?

Reputatie 3

@Hans-Juriën 

Idd icm met een Chromecast.👍

Reputatie 7
Badge

Duidelijk. De Chromecast gaat wel door naar het volgende programma wanneer je tegen het eind van het programma de TV Anywhere app actief open hebt staan op je toestel. Niet handig, maar daarmee kan je wel blijven kijken. Er wordt dus gekeken naar een oplossing hiervoor.

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.