Beantwoord

nieuwe tv box

  • 14 May 2022
  • 4 reacties
  • 588 Bekeken

Omdat ik problemen kreeg met mijn oude tv box met harddisk kreeg ik 3 weken geleden op aanraden van de klantenservice van t mobile een nieuwe tv box opgestuurd met opnemen in de cloud maar bij het installeren van de nieuwe box bleek dat er geen opname in de instellingen bij stond dus ik weer gebeld en toen zij men dat ik moest wachten op een mail met een code om de button opnemen te kunnen activeren nu heb ik afgelopen donderdag maar weer eens gebeld en toen zij men dat ik hem zelf kon activeren 😡😡.Maar dat gaat dus niet.Ik ben altijd erg tevreden geweest maar ik overweeg nu toch echt om over te stappen want blijkbaar kan niemand mij vertellen hoe het nu echt moet.

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 May 2022, 10:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vandergraafharry 

Dan ben je dus ook overgezet naar het nieuwe tv platform T-Mobile TV, als het goed is zou je ook zelf opnemen in de cloud kunnen activeren in je T-Mobile thuis account, het kost je wel 5 euro per maand extra.

En waar in mijn t mobile thuis kan ik dit activeren??

Reputatie 7
Badge +15

@vandergraafharry 

Ik heb zelf geen tv van T-Mobile 😅

Kun je eens kijken in je T-Mobile thuis account onder abonnementen bij het tv abonnement > wijzigen?

Het probleem is opgelost iedereen bedankt voor de reacties 👍