Beantwoord

Nieuwe tv-box reageert niet op afstandsbediening

  • 30 October 2019
  • 9 reacties
  • 1490 Bekeken

gisteren ontving ik een nieuwe box, entone. Ik heb deze aangesloten maar hij reageert niet op de afstandsbediening, die het overigens wel doet. Daardoor kan ik dus ook niet het tv-klantnummer en pincode invoeren. Ik heb alle trucjes al geprobeerd, box van het stroom af, afstandsbediening resetten etc. Gaarne een oplossing, ik heb het ook al via webcare op Facebook gemeld maar daar heb ik tot op heden geen reactie op ontvangen. 

 

icon

Beste antwoord door Gioia van Odido 13 November 2019, 14:21

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond@Niekie Welkom in de community van T-Mobile.

Heb je iets aan Deze tips? Uiteraard kan je daar ook hulp vragen.

Groetjes! 

Goedenavond@Niekie Welkom in de community van T-Mobile.

Heb je iets aan Deze tips? Uiteraard kan je daar ook hulp vragen.

Groetjes! 

Nee helaas heb ik niets aan die tips, behalve dan dat de box waarschijnlijk een reset nodig heeft. 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Niekie,

Zie onderstaande link voor een topic met hetzelfde probleem. 

Het zou kunnen dat inderdaad een fabrieksreset nodig is, maar opnieuw koppelen van de afstandsbediening zou ook kunnen helpen:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/settop-box-reageert-niet-op-afstandsbediening-316203

Mvg. Marcel

 

 

Al heel vaak geprobeerd maar dat werkt niet. 

Zowel hier als via Facebook krijg ik van T-mobile geen reactie op mijn vraag, zo ingewikkeld is het niet? Moet ik de box maar terugsturen? 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Niekie,

Het kan tot 48 uur duren voordat het wordt opgepakt door webcare. Ik heb ze gewezen op dit topic. Hopelijk helpen ze je snel verder.

Mvg. Marcel

Bedankt nog! Ik heb daar gisteravond een reactie ontvangen. Alleen nu moet ik wachten tot er een reset wordt uitgevoerd. En dat kan alleen als de box is aangesloten en geen idee wanneer dat dan plaats gaat vinden. Dus tot die tijd heb ik dan geen beeld :thinking: . Ik heb de benodigde informatie wel doorgegeven. 

Het lijkt net alsof de vraag beantwoord is maar dat is niet zo, het probleem speelt nog steeds. Ik zit te wachten tot iemand reageert en de box gaat resetten. 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Niekie,

 

Mijn oprechte excuses voor het wachten, daar is iets niet helemaal goed gegaan. Ben je inmiddels geholpen en is de box gereset? Zo niet, wil je mij dan even een privébericht sturen met je Thuis klantnummer, volledig adres en geboortedatum? Dan ga ik je direct helpen - beloofd! 

Reageer