Beantwoord

nieuwe tv box werkt niet goed


Reputatie 2

Ik heb een nieuwe tv box gekregen, de amino. De installatie gaat goed, dan heb ik beeld en geluid. Zodra je de tv echter uitzet, en later weer aandoet, krijg ik zwart beeld en de melding ‘geen video signaal’. De HDMI en Utp zitten goed en pas door de tv box te resetten, krijgen we weer beeld. Dit kan niet de bedoeling zijn. Wat is er mis? Dank

icon

Beste antwoord door TMTV 13 March 2023, 17:21

Bekijk origineel

57 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@dianakriegroo Merci! Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt voor deze periode. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Normaal geproken kunnen we je alleen vergoeden voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de dienst. Nu snap ik natuurlijk jouw gevoel en dat het langer voelt doordat je hier continue mee bezig bent geweest. Ik wil dan ook speciaal voor jou nog iets extra's doen. Ik kan je een zenderpakket een maand gratis cadeau geven. Laat je me weten of je hier gebruik van wilt maken en welk zenderpakket je dan precies wilt? Ik hoor het graag!

Reputatie 2

Graag ESPN2

 

ik heb nog een vraag; ik betaal voor een abonnement inclusief opnemen, sinds de nieuwe media box krijg ik de melding ‘geen abonnement’. Hoe zit dat? 
 

dank,

Diana 

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor je reactie @dianakriegroo! Bedoel je met ESPN2 het ESPN Compleet pakket? Je krijgt dan de zenders ESPN2, 3 en 4 tegelijkertijd. Ik kan deze voor één maand gratis aanzetten, let wel op dat wanneer je het pakket door laat lopen dan wel voor dit pakket zal betalen. Je kunt het uitzetten wanneer je zelf wilt met een maand opzegtermijn. Laat het mij weten!

Wat betreft opnemen: deze optie zit niet in jouw pakket. Eerder had je een TV Box met harddisk, hier betaalde je extra voor om op te kunnen nemen. Deze TV Box is uiteindelijk omgeruild voor onze TV Box zonder harddisk - je ging namelijk over op ons nieuwe TV platform. Je betaalde daarom minder voor de TV Box. We bieden het nieuwe TV platform Cloud Opnemen aan: je hebt nu geen harddisk meer nodig maar neemt programma's op via de Cloud. Hier kun je er alles over lezen! Wil je Cloud Opnemen activeren? Dat regel je gemakkelijk via My T-Mobile! Ga hiervoor naar Abonnementen > TV!

Reputatie 2

Als je ESPN dan voor 1 maand aanzet gratis, wil je hem dan direct ook opzeggen/uitzetten anders moet ik alsnog de 2e maand betalen omdat er een maand opzegtermijn op zit…

 

Ik zie die lagere kosten van de nieuwe box niet direct terug, waar staat dat?

 

dank je 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dianakriegroo, goed dat je dit bij mij nagaat, ik leg het graag voor je uit!

Als je de bijvoorbeeld de factuur van januari erbij pakt dan zie je dat je € 10,- per maand betaalde voor de TV Box met harddiskrecorder en hier € 5,- per maand korting op kreeg, waardoor je effectief € 5,- per maand voor de TV Box betaalde.

Momenteel betaal je € 5,- voor de TV Box en hier krijg je € 2,50 per maand korting op, waardoor je effectief € 2,50 voor de TV Box betaalt.

Ondertussen ben ik voor je aan de slag geweest en heb ik Fox Sports Compleet actief gemeld tussen 24-4 en 24-5. Het bedrag voor Fox Sports zal ik crediteren op je factuur van mei en hierover krijg je snel een email van mij ter bevestiging.

Voor nu wens ik je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Reputatie 2

De saga continues…

 

Wat een zooitje bij jullie. Ik heb keurig alle tv boxen teruggestuurd en kreeg daar ook de bevestiging van vanmiddag. En net krijg ik een mail dat ik 90 euro moet gaan betalen omdat ik de media boxen niet teruggestuurd zou hebben. Zie beide berichten in screenshots. Ik adviseer jullie je administratie op orde te brengen en mij heel snel een mail te sturen waarin jullie die boete per ommegaande intrekken.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @dianakriegroo, ik heb het meteen dubbel gecheckt! Er liep iets niet goed door, waardoor je deze automatische e-mail nog verkreeg. Geen zorgen, je zal geen boete ontvangen en ik heb het direct in orde gemaakt. Fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer