Beantwoord

nieuwe tv box werkt niet goed


Reputatie 2

Ik heb een nieuwe tv box gekregen, de amino. De installatie gaat goed, dan heb ik beeld en geluid. Zodra je de tv echter uitzet, en later weer aandoet, krijg ik zwart beeld en de melding ‘geen video signaal’. De HDMI en Utp zitten goed en pas door de tv box te resetten, krijgen we weer beeld. Dit kan niet de bedoeling zijn. Wat is er mis? Dank

icon

Beste antwoord door TMTV 13 March 2023, 17:21

Bekijk origineel

57 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @dianakriegroo, ik heb het meteen dubbel gecheckt! Er liep iets niet goed door, waardoor je deze automatische e-mail nog verkreeg. Geen zorgen, je zal geen boete ontvangen en ik heb het direct in orde gemaakt. Fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 2

De saga continues…

 

Wat een zooitje bij jullie. Ik heb keurig alle tv boxen teruggestuurd en kreeg daar ook de bevestiging van vanmiddag. En net krijg ik een mail dat ik 90 euro moet gaan betalen omdat ik de media boxen niet teruggestuurd zou hebben. Zie beide berichten in screenshots. Ik adviseer jullie je administratie op orde te brengen en mij heel snel een mail te sturen waarin jullie die boete per ommegaande intrekken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dianakriegroo, goed dat je dit bij mij nagaat, ik leg het graag voor je uit!

Als je de bijvoorbeeld de factuur van januari erbij pakt dan zie je dat je € 10,- per maand betaalde voor de TV Box met harddiskrecorder en hier € 5,- per maand korting op kreeg, waardoor je effectief € 5,- per maand voor de TV Box betaalde.

Momenteel betaal je € 5,- voor de TV Box en hier krijg je € 2,50 per maand korting op, waardoor je effectief € 2,50 voor de TV Box betaalt.

Ondertussen ben ik voor je aan de slag geweest en heb ik Fox Sports Compleet actief gemeld tussen 24-4 en 24-5. Het bedrag voor Fox Sports zal ik crediteren op je factuur van mei en hierover krijg je snel een email van mij ter bevestiging.

Voor nu wens ik je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Reputatie 2

Als je ESPN dan voor 1 maand aanzet gratis, wil je hem dan direct ook opzeggen/uitzetten anders moet ik alsnog de 2e maand betalen omdat er een maand opzegtermijn op zit…

 

Ik zie die lagere kosten van de nieuwe box niet direct terug, waar staat dat?

 

dank je 

Reputatie 7
Badge +5

Dank voor je reactie @dianakriegroo! Bedoel je met ESPN2 het ESPN Compleet pakket? Je krijgt dan de zenders ESPN2, 3 en 4 tegelijkertijd. Ik kan deze voor één maand gratis aanzetten, let wel op dat wanneer je het pakket door laat lopen dan wel voor dit pakket zal betalen. Je kunt het uitzetten wanneer je zelf wilt met een maand opzegtermijn. Laat het mij weten!

Wat betreft opnemen: deze optie zit niet in jouw pakket. Eerder had je een TV Box met harddisk, hier betaalde je extra voor om op te kunnen nemen. Deze TV Box is uiteindelijk omgeruild voor onze TV Box zonder harddisk - je ging namelijk over op ons nieuwe TV platform. Je betaalde daarom minder voor de TV Box. We bieden het nieuwe TV platform Cloud Opnemen aan: je hebt nu geen harddisk meer nodig maar neemt programma's op via de Cloud. Hier kun je er alles over lezen! Wil je Cloud Opnemen activeren? Dat regel je gemakkelijk via My T-Mobile! Ga hiervoor naar Abonnementen > TV!

Reputatie 2

Graag ESPN2

 

ik heb nog een vraag; ik betaal voor een abonnement inclusief opnemen, sinds de nieuwe media box krijg ik de melding ‘geen abonnement’. Hoe zit dat? 
 

dank,

Diana 

Reputatie 7
Badge +8

@dianakriegroo Merci! Ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt voor deze periode. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Normaal geproken kunnen we je alleen vergoeden voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de dienst. Nu snap ik natuurlijk jouw gevoel en dat het langer voelt doordat je hier continue mee bezig bent geweest. Ik wil dan ook speciaal voor jou nog iets extra's doen. Ik kan je een zenderpakket een maand gratis cadeau geven. Laat je me weten of je hier gebruik van wilt maken en welk zenderpakket je dan precies wilt? Ik hoor het graag!

Reputatie 2

Correct. Ik verwacht wel wat meer van Tmobile voor alle uren die ik de afgelopen weken in deze saga hebt gestopt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @dianakriegroo, ik ben erg blij om te horen dat het eindelijk werkt!

Ik kan de gemaakte tv kosten voor je vergoeden, dit doe ik graag. Ik heb alleen confirmatie nodig van de periode, klopt het dat je vanaf 12-03 tot 20-04 geen gebruik hebt kunnen maken van de TV Box? Hoor graag van je terug, zodra ik akkoord heb zal ik de vergoeding in orde maken!

Reputatie 2

Eindelijk werkt de media box. Ik zie nu graag de financiële vergoeding voor het betaalde abonnement en de hinder die ik ruim 7 weken heb gehad tegemoet.

Reputatie 7
Badge +4

Dat is absoluut een mogelijkheid @dianakriegroo, dat komt helemaal goed. Hartelijk bedankt voor het retourneren! 😃

Reputatie 2

Ik stuur dus meerdere boxen terug op 1 QR code, ik ga ervan uit dat jullie daarmee alle open retouren in 1 sluiten. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dianakriegroo, als je op een specifieke bestelling / vervanging drukt, bijvoorbeeld de bovenste, opent er vervolgens een gedetailleerd overzicht en kan je vervolgens de DHL code zien en downloaden.

Hiermee weet DHL genoeg en kunnen ze dit helemaal voor je afwikkelen! 🙂

Reputatie 2

Mijn verzoek is dus nog steeds om deze code te ontvangen, zonder deze kan en ga ik niets retourneren, 

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Dit staat er niet in helaas 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dianakriegroo, dat regel ik heel graag voor je! Op de dag van de omwisseling hebben wij jou per mail een link voor de QR code van DHL toegestuurd. Deze vind je ook onder je bestellingen in je My T-Mobile Thuis account, namelijk hier: My T-Mobile Thuis Bestellingen.

Ik wil je alvast hartelijk bedanken voor het retourneren! 😃

Reputatie 2

Dank je, de video heeft het over een retour nummer en QR code die jullie moeten verstrekken, graag ontvang ik deze. Dank je 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @dianakriegroo, geen zorgen! Je kunt de apparatuur gemakkelijk retourneren. Laat de DHL medewerker weten dat je het pakket wilt terugsturen naar T-Mobile voor thuis. De DHL medewerker zoekt het adres op en zal een eigen barcode maken. Check deze link voor een DHL Parcel ServicePoint: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/vind-dhl-punt Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij de QR code/label is de retourzending via een DHL servicepunt helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je een e-mail hebt ontvangen met een ontvangstbevestiging! We hebben ook een handige video gemaakt met uitleg over het retourneren van de apparatuur. Je vindt de video op onze Community: https://community.t-mobile.nl/algemeen-538/info-hoe-stuur-je-jouw-apparatuur-terug-298117. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 2

Kun jij regelen dat ik de andere (2 nieuwe en 1 oude) media boxen weer retour kan sturen? Ik heb de doos nog maar moet dan verzend instructies hebben of laten jullie ze ophalen? Dank je 

Reputatie 5
Badge +4

@dianakriegroo Helemaal duidelijk. Demi gaf alleen aan wat onze technische dienst aan ons heeft doorgegeven, maar dit zullen we dan ook weer naar ze terugkoppelen. Ik zie dat de nieuwe TV Box onderweg is, laat je het me weten als dit de oplossing blijkt te zijn? Ik hoor graag van je! 

Reputatie 2

Ik weer niet wat je insinueert maar we hebben al 6 weken GEEN tv kunnen kijken, ook geen RTL4. De andere tv is van mijn zoontje en die kijkt via een multi media tv via jullie app. Daar deed de media box het niet op. Ik hoop dat er nu een box komt die wel functioneert, met de laatste update zonder bugs. 

Reputatie 7
Badge +8

@dianakriegroo Ik heb gelijk voor je gekeken en zo te zien heeft onze technische dienst het ticket afgesloten omdat zij een stream kunnen zien op jouw TV Box en dat je vandaag nog RTL 4 hebt kunnen kijken, wat inhoudt dat het wel zou moeten werken. De TV Box zou dan ook wel moeten doorstarten in tegenstelling tot wat Guidion aangeeft. Nu begrijp ik uit jouw bericht dat dit niet het geval is. Ik heb gelijk contact opgenomen met mijn collega van de technische dienst om dit verder uit te zoeken en te resetten. Zou je straks willen checken of het weer werkt?

Het vermoeden is er ook dat het aan de tv zelf kan liggen. Nu geef je aan dat je de TV Box op meerdere tv's hebt geprobeerd. Welke type tv's heb je precies? Zijn dit dezelfde types? Dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat dit het probleem is. Voor de zekerheid heb ik je ook alvast een nieuwe TV Box gestuurd voor het geval dat het aan de TV Box zelf ligt ook. Dan hoef je hier in ieder geval niet langer op te wachten. Ik doe in ieder geval alles aan mijn kant om je zo snel mogelijk te helpen! 

Reputatie 2

Nu breekt mijn klomp. Weer een mail dat het opgelost is…maar dat is niet zo. Wat is er aan de hand bij jullie? Ik hoor niets op het rapport dat door Guidion bij jullie is neergelegd; stuur dan een techneut van Tmobile met een werkend tv kastje en maak het in orde. Dit is toch gewoon volledig falen, en je klant niet serieus nemen. Ben al 14 jaar klant maar denk dat deze week de laatste is. Zal Radar en social media ook inzetten. 

Reputatie 2

 

Reageer