Beantwoord

Nieuwe zenders

  • 28 January 2023
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Binnenkort (3 februari) ben ik ook klant van deze familie en nu vroeg ik mij af of er voor 2023 al nieuwe zenders gepland zijn?

 

Ik heb nog wel een tip voor jullie want de zender Njam! (kookzenfer uit België onderdeel van Studio 100) zend ontzettend lekkere en informatieve progtamma's uit.

 

Ik hoop dat jullie iets met deze tip kunnen doen.

icon

Beste antwoord door BeMu 29 January 2023, 14:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Of er nog nieuwe zenders bijkomen is maar zeer de vraag, eerder zullen er zenders stoppen met zoals onlangs Comedy Extra, wel is het zo dat providers mede door diverse uitzendrechten slechts een zeer klein aantal van de beschikbare zenders daadwerkelijk doorgeven.

Zo heb ik jaren lang vlak bij een van de kopstations van Ziggo (UPC) gewoond dat is een gebouw en mast met diverse schotels en antennes, van uit hier worden de zenders voor Oost en Noord op de kabel uitgezonden, van de zenders die men binnen krijg van diverse satellieten komt slechts een zeer klein aantal daadwerkelijk bij de consument.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @marcvanhulst, super dat je bij T-Mobile voor thuis een abonnement hebt genomen: je bent van harte welkom hier! 🙋‍♂️🎈

We hebben geen planning van eventuele zenderuitbreiding die we kunnen doorgeven, wel wil ik meegeven dat we eigenlijk ieder jaar wel zenders toevoegen - soms hoort daar het niet langer uitzenden van andere zenders bij jammer genoeg. Bedankt voor je mooie tip: ik zal eens vragen of dit op de radar staat. Indien dit mogelijk is, plaats ik het als suggestie/wens in het topic: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community.

Veel plezier met jouw abonnement en mocht je ooit hulp kunnen gebruiken, weet dan dat de Community altijd voor je klaarstaat!

Allereerst bedankt voor de reacties en het welkom van jou @Jason!

 

Nu had ik nog een tweetal vragen;

- hoe zet je hier een topic vast zoals "wensen en suggesties voor thuis"?

- en mijn tweede vraag is bestaat er een pdf file met alle huidige radio en televisie zenders aangezien ik merk dat ik heel erg aan het zoeken ben naar bepaalde zenders en ze over het hoofd zie?

Ik heb wel een pdf gevonden maar die is gedateerd 2017 toen het nog Vodafone glasvezel heette.

 

Greetz,

Marc 

Reputatie 7
Badge +4

- en mijn tweede vraag is bestaat er een pdf file met alle huidige radio en televisie zenders aangezien ik merk dat ik heel erg aan het zoeken ben naar bepaalde zenders en ze over het hoofd zie?

Ik heb wel een pdf gevonden maar die is gedateerd 2017 toen het nog Vodafone glasvezel heette.

Er is geen PDF zover ik weet. Maar hier kan je zoeken de zenders die je wilt; 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx

@Sven-TMT Die heb ik ook gezien dus ga ik die maar gebruiken

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @marcvanhulst, om nog terug te komen op je andere vraag: omdat de topics voor iedereen gepind staan maken wij als moderatorteam altijd een weloverwogen keuze welk specifieke topic van de duizenden opties gepind moeten worden. Mocht je graag snel bij je eigen reacties en topics willen komen, dan raad ik je aan om rechtsboven op je profiel te drukken:

 

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt over functionaliteiten van de Community. Hopelijk zien wij je nog vaak terug! 😃

Reageer