Beantwoord

[Nieuws] Mayweather - McGregor zaterdagnacht 26 augustus op T-Mobile Thuis

  • 25 August 2017
  • 33 reacties
  • 3112 Bekeken

Reputatie 7

Aanstaande zaterdag (26-8) vecht bokser Mayweather tegen freefighter McGregor in...jawel de T-Mobile Arena in Las Vegas. Dit gevecht is het meestbesproken evenement van het jaar en start om 5:30 zondagochtend Nederlandse tijd.



Te zien bij T-Mobile Thuis?
Nu wil je natuurlijk weten of het te zien is bij ons! Ja, het gevecht wordt uitgezonden op FOX Sport 2 en 4. Deze kanalen zitten in het TV pakket FOX Sport Compleet. FOX Sports Compleet kun je gemakkelijk zelf online aanzetten door naar de abonnementspagina te gaan in My T-Mobile Thuis. Zodra je FOX Sports hebt aangezet, kun je binnen 1 uur naar de themazenders kijken. Let op: Kanaal 2 en 4 zijn niet zichtbaar bij FOX Sport eredivisie!

Dagpas
Heb en/of wil je dit pakket niet, je kunt gelukkig ook kiezen voor een dagpas bij FOX Sports. Je hebt dan een dag lang toegang tot de FOX Sports streams op 3G, 4G of de wifi. Je kunt dan via de FOX GO app of via foxsports.nl kijken. Dit kost je € 7,95. Klik hier om in te loggen voor de dagpas!

T-Mobile Arena?
Ja, er staat een heuse T-Mobile Arena in Las Vegas. Deze zaal, geopend in april 2016, staat op The Strip. Met een capaciteit van 20.000 mensen (dat is 3.000 meer dan de MGM Grand Garden Arena) is het de grootste zaal in Las Vegas.



Let's get ready to rumble!
icon

Beste antwoord door Sander 27 August 2017, 01:00

Bekijk origineel

Wie gaat er winnen zaterdag?


33 reacties

Hij doet het nu..... Alleen precies wanneer ik ook een PPV heb gekocht bedankt voor niks T-mobile. zodra klantenservice open is zeg ik het op. wat een waardeloze service is dit.
Reputatie 7
@iedereen in dit topic, volgens mij zou bij iedereen de zenders inmiddels actief moeten zijn! :D

Veel plezier straks!
Help me aub, nog steeds niks..
Iemand enig idee wat te doen? Kastje resetten?
Reputatie 7
Gelukt toch Max? 🙂 Game time!

Let's do this!

5 uur geleden en hij doet t nog steeds niet!! Wil het einde nog graag kunnen zien aub help mijj!!
Lekker dannnn!!!!! Voor niks betaald
Reputatie 7
@Kai12: Dat is echt balen! Je bericht kwam pas op het einde van de wedstrijd binnen. Ik heb de zenders pas net kunnen activeren.
😞
Reputatie 7
@all, bedankt voor jullie berichten en feedback. Ik neem dit dan ook mee de organisatie in. Zo kunnen we er voor gaan zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Deze signalen zijn dus heel erg belangrijk!

Reageer