[Nieuws] Terug Kijken beschikbaar voor Talpa per 15 februari

  • 16 February 2021
  • 5 reacties
  • 720 Bekeken
[Nieuws] Terug Kijken beschikbaar voor Talpa per 15 februari
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties

Zoals al eerder aangekondigd in januari is Terug Kijken vanaf nu beschikbaar voor Talpa op Interactieve TV (dit zou in eerste instantie per 1 januari zijn).

Tot 7 dagen Terug Kijken via de TV Gids op SBS 6, SBS 9, Net 5 en Veronica/Disney XD. Je kijkt tot 7 dagen terug wanneer het jou uit komt!

Let op: Vanaf 15 februari is Programma Gemist dus niet meer beschikbaar voor de Talpa zenders, je maakt dan gebruik van Terug Kijken via de TV Gids.


5 reacties

Gaan jullie ook nog wat doen aan de gebruiksvriendelijkheid? Door deze wijziging is de gebruiksvriendelijkheid namelijk flink achteruit gegaan (niet 1 of 2 stappen, maar eerder een meter of 100). Dat vind ik zelf best wel vervelend :thumbsdown_tone1:

Een van de gebruiksvriendelijke features die nu bijvoorbeeld gesneuveld is, is dat je geen programma’s meer op naam of op genre kunt zoeken…

Daarnaast was het altijd fijn dat doorspoelen mogelijk was en dat de reclame er tussenuit was geknipt, maar daar zal contractueel wel een einde aan zijn gemaakt.

Reputatie 7
Badge +8

@lexemmens Goede vraag! Wij zijn hier van op de hoogte. Achter de schermen wordt gekeken hoe we het gebruiksvriendelijker kunnen maken. Dit zal alleen niet 1, 2, 3 gebeuren. Mocht je gebruikmaken van een TV Box met harddiskrecorder of Cloud Opnemen, dan heb je ook de optie dat je programma's kan opnemen. Zo kan je alsnog de gewenste programma's zien en de reclames doorspoelen. 

@Demi Ik begrijp dat dit niet zo 1,2,3 geregeld is. Het is wel jammer dat hier niet eerder op is geanticipeerd.

Voor wat betreft de TV Box met hard disk of cloud opnemen: Die heb ik helaas niet (ik heb hier nog een Amino staan), maar als daarmee het gat wat nu is ontstaan weer enigszins wordt overbrugd dan staat het jullie uiteraard vrij om mij één toe te sturen :wink:

Dit is idd niet leuk meer bij terug kijken is bijna niks meer te vinden, nou moet je moeilijk gaan zoeken via die balk onderaan je tv, plus dat je de reclame niet meer door kan spoelen en bovenal moet ik gewoon meer geld betalen voor mijn abonnement. Zo'n achteruit gang en dan nog meer geld betalen ook. Echt schandalig dit!

Reputatie 2

Wel mooi hoe een achteruitgang wordt gepresenteerd als een voouitgang.

Je moet nu soms honderd keer op links klikken om een programma te bekijken.

Ik zou zeggen kijk eens hoe Ziggo het herft geregeld en kopieer die functionaliteit, dan is iedereen blij.

Dus een werkbaar duidelijk menu terugkijken voor alle zenders, waarbij ook de reclameblokken zijn gemarkeerd.

Anders zullen er nog maar weinig klanten een T-mobile tv pakket nemen. Maar wellicht is dat ook de bedoeling.

Reageer