Nieuwste updat TV Box

  • 20 May 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Sinds de laatste update van de TV box moet ik steeds de box opnieuw verbinden. Ik las dat hier meer mensen last van hebben, maar is er een oplossing voor dit probleem. Ook ik kan niet meer twee opnames tegelijk instellen en is het jammer dat wanneer je een opname ingesteld hebt dit niet terug te zien is (rood bolletje) in de tv gids. Alles bij elkaar is het met deze update eerder slechter dan beter geworden. 😔

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Johnvs, heel goed dat je dit doorgeeft, ik spring graag voor je in de bres! Zoals je terecht aangeeft loopt hier al een groter onderzoek naar. Daarom ga ik meteen aan de slag om je bij dit onderzoek te voegen. Wij doen er alles aan om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden, wij houden je hiervan op de hoogte! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Johnvs, heel goed dat je dit doorgeeft, ik spring graag voor je in de bres! Zoals je terecht aangeeft loopt hier al een groter onderzoek naar. Daarom ga ik meteen aan de slag om je bij dit onderzoek te voegen. Wij doen er alles aan om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden, wij houden je hiervan op de hoogte! 

Reageer