Nokia 8000 streaming box gids knop + max aantal actieve tv's

  • 31 May 2023
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goedemiddag, onlangs overgestapt vanuit KPN naar T-Mobile en ik ben positief verrast. T-Mobile TV App via Android werkt prima, lekker snel zappen en over het algemeen is de beeldkwaliteit ook beter dan ik verwacht had. Voetbal vind ik het op het randje, kan net, maar de bitrate/kwaliteit zou zeker voor een betaalpakket als ESPN eigenlijk wel wat hoger moeten zijn. Hopelijk zijn jullie dit aan het overwegen?

Ik zag dat een ander topic over de Nokia streaming box 8000 helaas gesloten was, dus bij deze een nieuwe. Wanneer wordt er een gids knop actief gemaakt op de Nokia afstandbediening? Of is die er inmiddels al? Ik vind dat een groot gemis. Uiteraard kun je de gids openen via het menu, maar dat is te omslachtig, dat moet veel simpeler kunnen.

En dan nog een vraag waar een andere forum gebruiker ook al naar had gevraagd. Wanneer verhogen jullie de limiet van 4 naar 6 actieve TV’s? Met meerdere kids/ruimtes en daar eigen TV’s is dit wel erg snel bereikt. Vanuit KPN was dit geen enkele probleem, hoop dat jullie deze kleine verhoging ook kunnen doorvoeren?

Zou over deze twee punten graag een update krijgen, bedankt alvast! 

 

 

 

 

 

Jason van Odido 9 maanden geleden

Hoi @bgcwi, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Heel fijn om te zien dat het over het algemeen zo goed bevalt, daar zijn we erg blij mee! 

“Wanneer wordt er een gids knop actief gemaakt op de Nokia afstandbediening? Of is die er inmiddels al? Ik vind dat een groot gemis. Uiteraard kun je de gids openen via het menu, maar dat is te omslachtig, dat moet veel simpeler kunnen.” → Ik moet het antwoord schuldig blijven. Dit lijkt me een vraag voor Nokia en niet voor T-Mobile, wij hebben hier geen enkele invloed op jammer genoeg. Wel een goed idee trouwens!

“Wanneer verhogen jullie de limiet van 4 naar 6 actieve TV’s? Met meerdere kids/ruimtes en daar eigen TV’s is dit wel erg snel bereikt. Vanuit KPN was dit geen enkele probleem, hoop dat jullie deze kleine verhoging ook kunnen doorvoeren?” → Hier zijn nog geen plannen voor. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het op de planning staat om het naar zes actieve TV Boxen te verhogen omdat dit dan te veel ruimte zou innemen op de bandbreedte, maar ik laat me graag verrassen! Ik zal de vraag bij een volgende vergadering voorleggen en kom dan terug in jouw topic!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bgcwi, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Heel fijn om te zien dat het over het algemeen zo goed bevalt, daar zijn we erg blij mee! 

“Wanneer wordt er een gids knop actief gemaakt op de Nokia afstandbediening? Of is die er inmiddels al? Ik vind dat een groot gemis. Uiteraard kun je de gids openen via het menu, maar dat is te omslachtig, dat moet veel simpeler kunnen.” → Ik moet het antwoord schuldig blijven. Dit lijkt me een vraag voor Nokia en niet voor T-Mobile, wij hebben hier geen enkele invloed op jammer genoeg. Wel een goed idee trouwens!

“Wanneer verhogen jullie de limiet van 4 naar 6 actieve TV’s? Met meerdere kids/ruimtes en daar eigen TV’s is dit wel erg snel bereikt. Vanuit KPN was dit geen enkele probleem, hoop dat jullie deze kleine verhoging ook kunnen doorvoeren?” → Hier zijn nog geen plannen voor. Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het op de planning staat om het naar zes actieve TV Boxen te verhogen omdat dit dan te veel ruimte zou innemen op de bandbreedte, maar ik laat me graag verrassen! Ik zal de vraag bij een volgende vergadering voorleggen en kom dan terug in jouw topic!

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: dit heeft geen hoge prioriteit op dit moment, maar de wens is duidelijk en wordt besproken met het TV-team. 

UPDATE: dit heeft geen hoge prioriteit op dit moment, maar de wens is duidelijk en wordt besproken met het TV-team. 

Mm voor mij betreft heeft dit wel hoge prioriteit.

Max 4 apparaten aangemeld te hebben is gewoon laag dit had ik al in het begin toen ik klant werd gemeld.

Ik heb nu de belangrijke apparaten een naam gegeven zo kan ik zien welke ik er iedere keer uit moet gooien.

Ik vindt 6 dan ook meer als normaal. (net als bij Kpn met haar ontvangers) daarnaast kun je hun app op eindeloos veel apparaten gebruiken. (Op website staat max 1 vermeld)

Ik hoop dat dit dan ook goed opgepakt wordt.

 

Wat betreft de gids knop ik denk dat dit een probleem bij Nokia zit dat deze niet werkt.

Met mijn andere Android tv apparaten werkt de gids knop op de ab perfect.

 

Reageer