Beantwoord

NordVPN en tmobile tv

  • 17 April 2022
  • 9 reacties
  • 249 Bekeken

Waarom werkt tmobile tv met nordvpn niet op iOS/iphone? NordVPN met tmobile tv op laptop werkt wel. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 April 2022, 23:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sjorscremers 

Heb je het hier dan over de tv Anywhere app op de iPhone? Werkt het wel als je de VPN uitzet?

Ja en blijkbaar ook niet meer. App opnieuw geinstalleerd maar mag niet baten. Probleem mer iOS 15.4.1?

Reputatie 7
Badge +15

@sjorscremers 

Ik heb zelf geen iPhone, werkt de app op een Android apparaat wel goed?

En is er een foutmelding te zien op de iPhone of wat gebeurt er precies als je de app opent?

Heb geen Android apparaten. Op de iPad werkt hij wel een die is nog niet geupdate. De app start en werkt gewoon alleen zodra je iets wilt zien blijft de stream laden. 

Reputatie 7

Hi @sjorscremers, top dat je dit topic hebt aangemaakt! Goed om te weten wat je zelf al hebt geprobeerd om dit op te lossen. Zou je aan mij kunnen aangeven welke iPhone jij hebt? Dan dien ik een verzoek voor je in bij onze technische dienst. Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik alleen niet op jouw abonnement uit. Kan je mij ter aanvulling ook nog een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zorg ik dat hier zo snel mogelijk naar gekeken wordt! 💪

Reputatie 7

Hi @sjorscremers, top dat je mij van een privébericht hebt voorzien! Zojuist heb ik je daar ook laten weten dat ik een verzoek heb ingediend bij onze technische dienst. Zodra hier wat uitrolt, dan hoor je het gelijk. Zelf ben ik ook benieuwd naar de oorzaak en de oplossing. Ik houd je op de hoogte!

Reputatie 7

Hi @sjorscremers, ik ben ontzettend blij dat je in een privébericht hebt aangegeven dat alles weer goed werkt! Merci voor het aangeven en heel veel kijk-plezier. Ik heb onze technische dienst laten weten dat jij geen problemen meer ervaart! 😁

Het lag niet aan de vpn maar aan apple private relay. Als ik die uitzet werkt het weer!

Reputatie 7

Super om te weten @sjorscremers, top. Maak er een mooi weekend van!