Beantwoord

NPO 1 extra ondertiteling Serie Press?

  • 6 February 2022
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 1

Op dit moment kijk ik op NPO 1 Extra naar de 1e aflevering van de serie Press. Helaas word er geen ondetiteling gegeven. Die staat bij instellingen op standaard, naar nederlands instellen en opslaan helpt niet. Dus weer terug gezet naar standaard. Iemand met hetzelfde probleem? En kan dit aub verholpen worden?

icon

Beste antwoord door Lisa 8 February 2022, 09:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Musica,

Fijn dat je dit signaal deelt! Weet je of je dit probleem bij meer programma’s op NPO 1 Extra ervaart of mis je de ondertiteling enkel bij de aflevering van Press? Zou je in dat geval kunnen proberen om de ondertiteling op Engels te zetten? Uiteraard is dat geen permanente oplossing maar daarmee hoop ik het sneller de oorzaak te vinden.

Ik ben benieuwd waar het aan ligt!

 

Reputatie 1

Het ontbreken vd de ondertiteling heb ik nog niet eerder gehad op deze zender, maar nu dus bij de 1e afl vd nieuwe serie Press. De serie Unforgotten die daarna kwam had wel gewoon ondertiteling. Ik kijk niet elke serie op deze zender, dus weet niet of er bij andere series ook ondertiteling ontbreekt.

Reputatie 7

Hi @Musica, merci voor de aanvulling! Kan je aangeven of jij dit programma via de TV Box bekeek of kwam dit bijvoorbeeld voor bij een opname? Ik ben voor je op onderzoek uitgegaan met een collega en wij kwamen op dit artikel uit: https://maxmagazine.nl/2021/05/is-ondertiteling-gebleven/. Als het niet lukt om op de volgende manier de ondertiteling in te schakelen, dan denk ik dat deze serie geen ondertiteling heeft. Heb jij volgens deze stappen geprobeerd de ondertiteling in te schakelen? Ik hoor het graag van je! ☘