Beantwoord

npo app en iptv werkt niet sinds nieuwe modem

  • 1 March 2023
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Iptv werkt niet sinds nieuwe modem. Ik begree dat T-mobile een fix kan doorvoeren. Ook graag voor mij. 

icon

Beste antwoord door Clientje83 13 April 2023, 21:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Nasr070492, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Top dat je het zo proactief checkt, er was inderdaad een fix beschikbaar. Deze werd handmatig toegepast op elke aansluiting die dit nodig had (met de Zyxel T54). Omdat de fix nu officieel geïmplementeerd wordt, hoef je er niet meer zelf om te vragen, maar wordt dit automatisch bij de volgende firmware gedownload en toegepast.

Alle al bestaande aansluitingen hebben de fix al toegepast gekregen, de nieuwe installaties krijgen deze aankomende nacht.

Hoi, 

Ik heb sinds vandaag tmobile thuis, nu werkt bij mij de npo app ook niet. Kan het zijn dat ik de fix nog niet heb?

 

Groetjes Carolien 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Clientje83,

Welkom op de Community!

Het kan kloppen dat je de fix nog niet hebt. De routers zitten al een tijdje in de doos voordat ze aangesloten worden. Daarom is de nieuwe firmware er nog niet op geïnstalleerd. Meestal gebeurt dat in de nacht na aansluiting, dus de kans is groot dat hij morgen geüpdatet is. Mocht dat niet zo zijn, laat het even weten. Dan kan een moderator het een zetje geven.

Mod edit:

Hoi @Nasr070492, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Top dat je het zo proactief checkt, er was inderdaad een fix beschikbaar. Deze werd handmatig toegepast op elke aansluiting die dit nodig had (met de Zyxel T54). Omdat de fix nu officieel geïmplementeerd wordt, hoef je er niet meer zelf om te vragen, maar wordt dit automatisch bij de volgende firmware gedownload en toegepast.

Alle al bestaande aansluitingen hebben de fix al toegepast gekregen, de nieuwe installaties krijgen deze aankomende nacht.

Hoi @Jason ,

Werkt inderdaad, thanks!

Groetjes Carolien 

Reageer