NPO2 beeld en geluid niet synchroon


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Bij het kijken naar NPO2 loopt het beeld achter op het geluid. Het maakt niet uit waarop ik kijk het doet zich voor op tv, pc en telefoon. Het maakt ook niet uit of ik live kijk of naar een opname van NPO2. 

Jason van Odido 1 jaar geleden

Goedemorgen @Kees21, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er is een incident aangemaakt om dit sync-probleem te onderzoeken. Alle voorbeelden zijn reeds verzameld en hoeven niet meer toegevoegd te worden aan het onderzoek. We zullen je tijdig informeren zodra het opgelost wordt. Bedankt voor je melding! 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Kees21, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er is een incident aangemaakt om dit sync-probleem te onderzoeken. Alle voorbeelden zijn reeds verzameld en hoeven niet meer toegevoegd te worden aan het onderzoek. We zullen je tijdig informeren zodra het opgelost wordt. Bedankt voor je melding! 

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: Bij een groot deel van de getroffen klanten is het probleem inmiddels verholpen, werkt het bij jou ook weer naar behoren?

Ja, bij mij is het probleem ook verholpen. Dank voor de genomen actie.

Reputatie 2

Ik heb zelfde probleem, ander zenders hebben het probleem niet.

 

Reputatie 7
Badge +8

@SunP Goed dat je dit laat weten! Onze technische dienst wil dit graag verder onderzoeken. Heb je voor mij een specifiek voorbeeld van een programma met datum/tijdstip? Dan kunnen ze hier gericht naar zoeken en uitzoeken of het te maken kan hebben met een bepaalde server. Merci alvast! 😁

Reputatie 2

Demi,

dat is niet zo moeilijk. Elke avond NPO2 Nieuwsuur.

NPO 1 en NPO 3 helemaal geen last mee

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @SunP, heel erg bedankt! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana

Hier ook problemen met het gelijk lopen van geluid en beeld. Kijk op mijn telefoon (samsung s23 ultra). Probleem doet zich voor op alle zenders en programma's.

 

Inmiddels al een oplossing in zicht?

Reputatie 2

Beste,

sinds 3 weken is “mijn  probleem” verholpen, wellicht dat er achter de schermen eea is aangepast. Ik kom met deze late reactie ivm vakantieperiode.

ron

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Daaman, ik wil dit super graag voor je doorzetten naar de technische dienst. Heb je voor mij een specifiek voorbeeld van een programma met datum/tijdstip? Alvast bedankt! 😄

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @SunP, super fijn! De technische dienst heeft het inderdaad voor jou als opgelost gemeld. Ik wens je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Hoi @Daaman, ik wil dit super graag voor je doorzetten naar de technische dienst. Heb je voor mij een specifiek voorbeeld van een programma met datum/tijdstip? Alvast bedankt! 😄

Hoi Ishana.

 

Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld en is er een melding uitgezet bij de technische dienst. Ik wacht nu op actie van die zijde.

 

Ter info: probleem doet zich continu voor, op alle zenders. Gebruik de app op mijn telefoon, een Samsung S23 Ultra.

 

Met vriendelijke groet, Mark

 

 

Reageer