Bij het kijken naar NPO2 loopt het beeld achter op het geluid. Het maakt niet uit waarop ik kijk het doet zich voor op tv, pc en telefoon. Het maakt ook niet uit of ik live kijk of naar een opname van NPO2.
Goedemorgen
Er is een incident aangemaakt om dit sync-probleem te onderzoeken. Alle voorbeelden zijn reeds verzameld en hoeven niet meer toegevoegd te worden aan het onderzoek. We zullen je tijdig informeren zodra het opgelost wordt. Bedankt voor je melding!
UPDATE: Bij een groot deel van de getroffen klanten is het probleem inmiddels verholpen, werkt het bij jou ook weer naar behoren?
Ja, bij mij is het probleem ook verholpen. Dank voor de genomen actie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.