De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelDe glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelOok bij mij werkt het niet. Ik krijg een grijs scherm. Als ik op een suggestie voor een aflevering druk die de TV soms geeft krijg ik de melding die al eerder in dit topic langs is gekomen, Wanneer ik verbind met een mobiele hotspot werkt het wel. Contact opgenomen met de T-mobile klantenservice die hebben met mij de beveiliging naar WPA2 gezet wat niet hielp. Vervolgens suggereerde ze dat het dan aan de TV moest liggen. Pas na het gesprek kwam ik er achter dat het via een mobiele hotspot wel werkt.
Ik heb een Samsung 55QN90B. graag hoor ik ook of hier een oplossing voor is. Aangezien het met een mobiele hotspot wel werkt lijkt het mij aan de router te liggen. Op mijn ipad en computer werkt npo gewoon wel…
Hoi
Met vriendelijke groet,
Bas
Hi
Ik heb nóg beter nieuws voor jullie. Eén van mijn collega's is razendsnel en heeft zojuist een aanpassing verricht achter de schermen om te checken of het issue hiermee verdwenen is. Zouden jullie kunnen kijken of jullie nu van de eerder genoemde problemen af zijn? Wat goed is om te weten, is dat de aanpassing verloren gaat wanneer het modem wordt herstart. Ik raad dus aan om het modem niet van de stroom te halen. Laten jullie dit aan mij weten? Thanks! 🤞
hoi Lisa, zouden jullie het ook voor mij kunnen regelen?
ik heb een Samsung
model: QE55Q6FAM
serie: 0DQ43HNJC00277F
hoor het graag van je
De app werkte maar helaas internet niet dus de modem van stroom moeten halen
TV werkt weer maar de npo app niet krijg weer het bekende scherm.!!
Is hier een oplossing voor dat de npo app blijvend het doet ?
mijn tv is QE50LS03AAUXXN
Serie nummer 0H6S3HCRB00276
SAMSUNG FRAME
MODEM ZYXEL T-54
gr José P
De aanpassing werd op jouw modem geplaatst, maar na een powerflip is die weer weg. De fix moet nog permanent worden geïmplementeerd bij een volgende firmware update.
Eric
Weet jij ook wanneer dit plaats vindt ?
gr José
Hi
Ook heb ik nog meer goed nieuws: mijn collega heeft aangegeven dat de permanente fix nu is doorgevoerd. Voor iedereen bij wie de fix al werkte, heeft mijn collega dit aangepast naar de blijvende fix. Hierdoor hadden jullie heel eventjes geen internet. Het modem kan vanaf nu dus weer zonder problemen worden herstart, want de fix blijft dan gewoon behouden.
Hi
Hoi
Ik heb jou een Prive mail gestuurd hoor graag van je terug
ge Ismail
Hi
Hi
Ook heb ik nog meer goed nieuws: mijn collega heeft aangegeven dat de permanente fix nu is doorgevoerd. Voor iedereen bij wie de fix al werkte, heeft mijn collega dit aangepast naar de blijvende fix. Hierdoor hadden jullie heel eventjes geen internet. Het modem kan vanaf nu dus weer zonder problemen worden herstart, want de fix blijft dan gewoon behouden.
Hi
Super bedankt! De NPO app werkt :)
Bij voorbaat dank!
grt,
Frank
mvg,
Anneke
Ik las iets terug in het forum in een bericht van Eric dat de fix permanent wordt na een firmware-update. En daarna weer in een bericht van jou dat dit uitgevoerd zou zijn.
Is dat dan automatisch bij alle klanten? Of blijft dit een fix op individueel niveau per klant?
grt,
Frank
Hi
Hi
Hi
Hi
Maar helaas: de firmware upgrade heeft niet geholpen. De NPO app geeft nog steeds niet thuis. Dus ik hoop dat je collega zo vriendelijk is om de andere aanpassing door te voeren.
Hartelijke groet,
Frank Hulsen
Hi
Hallo ik heb hetzelfde probleem met de npo. Kunnen jullie dit ook oplossen voor mij? Is het niet beter alle routers te updaten? Dit is heel vervelend zo, heeft ons hoop frustratie gegeven. BVD René
Hi
Hi
Hi
Hi
De NPOstart app werkt niet op mijn Samsung TV. Ik hoor graag als je collega's de fix hebben doorgevoerd.
Hi
Hi
Dezelfde melding als Martin41:
NPOstart app werkt niet op nieuwe glasvezel aansluiting | T-Mobile Community
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.