Beantwoord

NPOstart app werkt niet op nieuwe glasvezel aansluiting


De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Martin41 4 January 2023, 09:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

151 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Met de update uit het onderstaande (gelinkte) topic, sluiten we dit topic en alle gerelateerde topics. Bedankt voor jullie geduld! 👍

Dit topic gaat nu op slot.

Zie Mijn Zyxel T54 blokkeert IPTV | T-Mobile Community

Top gedaan Sven, ontzettend bedankt! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi All, 

De fix is bij alle bestaande T54 klanten uitgerold. Alle nieuwe klanten krijgen de fix automatisch geinstalleerd in de op volgende nacht(en) nadat het modem is geinstalleed. Het is dus niet meer nodig om te vragen voor de fix. 

Hi @Wendy8719, Helaas staat er geen klantnummer in je profiel. Als je deze toevoegd kunnen we de fix toepassen. 

 

Hi @WterpsZW @Len82 @Jan Enzlin frm @Eyebite @MG1990 @Irmamolthuis @SB Kooistra De fix staat erop! 

Hai @Sven-TMT,

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de fix toe kunnen passen? Dank alvast.

Fix staat erop!

Hij doet het, thanks!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Wendy8719, Helaas staat er geen klantnummer in je profiel. Als je deze toevoegd kunnen we de fix toepassen. 

 

Hi @WterpsZW @Len82 @Jan Enzlin frm @Eyebite @MG1990 @Irmamolthuis @SB Kooistra De fix staat erop! 

Hai @Sven-TMT,

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de fix toe kunnen passen? Dank alvast.

Fix staat erop!

Hi @Wendy8719, Helaas staat er geen klantnummer in je profiel. Als je deze toevoegd kunnen we de fix toepassen. 

 

Hi @WterpsZW @Len82 @Jan Enzlin frm @Eyebite @MG1990 @Irmamolthuis @SB Kooistra De fix staat erop! 

Hai @Sven-TMT,

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de fix toe kunnen passen? Dank alvast.

En het werkt weer 😀

 

Bedankt voor de snelle actie, topservice!

Reputatie 7
Badge +4
  • Als modem zonder stroom komt dient de fix dan opnieuw geïnstalleerd te worden? 
    •  

Nee deze fix definitief en blijft werken bij een reboot/factory reset.

  • Als er een update/upgrade komt van de Firmware op de modem dient dan de fix op modem ook opnieuw te gebeuren? 

Nee deze fix definitief en blijft werken bij een firmware upgrade 

  • Is dit ook van toepassing op de Zyxel T50 modellen? 

Nee, Alleen voor de T54, T50 hebben dit specifieke probleem niet. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Wendy8719, Helaas staat er geen klantnummer in je profiel. Als je deze toevoegd kunnen we de fix toepassen. 

 

Hi @WterpsZW @Len82 @Jan Enzlin frm @Eyebite @MG1990 @Irmamolthuis @SB Kooistra De fix staat erop! 

Hallo, 

Wij hebben ook dezelfde problemen. Overgestapt van KPN Glasvezel naar T-Mobile Glasvezel, en sinds de overstap werkt de NPO App niet meer. Exact dezelfde situatie als in de rest van dit topic is beschreven. Fijn als het in elk geval tijdelijk gefixt kan worden, maar zou fijn zijn als er ook een permanente oplossing komt. Geen TV-ontvanger in huis, NPO-start is de enige manier om live TV te kijken...

TV: Samsung QE55Q80TATXXH

Alvast bedankt!

Groet,

Sieuwe

Reputatie 7
Badge +5

Hi all, @Sven-TMT is op vakantie tot en met 27 februari. Hij komt zo snel mogelijk terug in dit topic!

Goedenavond,

 

Bij ons ook een grijs scherm bij de npo app, zou je ons ook kunnen voorzien van de fix.

 

Groetjes irma

Hi Sven,

 

Hopelijk heb je een goede vakantie gehad! Genoeg te doen nu je weer terug bent als ik hierboven zo lees.

 

ik dacht zelf aan zwarte magie, bij mij ook een grijs scherm bij de NPO app sinds m’n overstap van Ziggo naar T-mobile eerder deze week. Gelukkig is het een bekend probleem. Zou je mij ook van de fix kunnen voorzien?

 

Veel dank!

Maikel

Nou mensen, prettige vakantie allemaal… 🙄 

 

@Sven-TMT of iemand anders van T-Mobile,

Het probleem is nog steeds niet opgelost en zo te zien ben ik niet de enige klant die hier last van heeft. Wij zijn op 9 februari overgestapt naar T-Mobile maar tot op heden gaat dit niet heel lekker. Het is erg vervelend dat ik de apps zoals NPO nog steeds niet kan gebruiken. Kan hier zsm een blijvende oplossing voor komen?

Alvast bedankt!

@Sven-TMT zouden jullie de fix ook bij mij kunnen toepassen svp? Dank

Bij mij (uiteraard) hetzelfde NPOapp probleem.

Meen je het nou, dat je dit voor iedere klant apart gaat fixen??

Is er niet ergens een opfriscursusje voor jullie techstaf om dit defintief te kunnen regelen? Wat een amateurisme!!

Goedenavond.

Hier hetzelfde probleem, de NPOapp werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat de NPO het weer doet?

 

Alvast dank!

 

Alain.

 

Hallo @Sven-TMT, ik heb hetzelfde probleem met de NPO app sinds ik op 10 feb T-mobile thuis kreeg. Ik heb dezelfde modem als de andere mensen en ook een Samsung TV. Zou ik de fix ook kunnen krijgen.

 

Hoor het graag van je!

 

Groeten,

Wessel

Hallo @Sven-TMT , ook wij hebben hetzelfde probleem met o.a. de NPOapp die niet werkt niet sinds de overstap naar T-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat de app's het weer doen?

Groeten,
Wendy

Goedenavond.

Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?

Vriendelijke groet,

@Sven-TMT Kan jij naar bovenstaand kijken alstjeblieft

Fix staat erop! 

  • @Sven-TMT Enkele vragen:
    Als modem zonder stroom komt dient de fix dan opnieuw geïnstalleerd te worden? 
  • Als er een update/upgrade komt van de Firmware op de modem dient dan de fix op modem ook opnieuw te gebeuren? 
  • Is dit ook van toepassing op de Zyxel T50 modellen? 
Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond.

Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?

Vriendelijke groet,

@Sven-TMT Kan jij naar bovenstaand kijken alstjeblieft

Fix staat erop! 

Goedenavond.

Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?

Vriendelijke groet,

@Sven-TMT Kan jij naar bovenstaand kijken alstjeblieft

Goedenavond.

Hier hetzelfde probleem, de NPOapp en Videoland app werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat deze App's het weer doen?

Vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond.

Hier hetzelfde probleem, de NPOapp werkt niet sinds de overstap naar t-mobile. Kan die fix ook bij ons uitgevoerd worden zodat de NPO het weer doet?

Vriendelijke groet, Hugo

Fix staat erop!