De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelDe glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelHi
Ik zie dat je EasyMesh hebt uit staan in het modem. Deze moet aanstaan wil het Wifi punt draadloos verbinding maken met het modem.
Als je wilt kan ik het weer voor je aanzetten. 2.4Ghz en 5Ghz worden dan ook weer samengevoegd tot 1 naam.
Hi
Ik heb de fix bij jullie doorgevoerd.
Hi Sven-TMT,
zou je voor mij ook de fix kunnen uitvoeren?
Alvast bedankt!
Nut
Hi
Ik heb de fix voor je uitgevoerd!
Fijn weekend!
Done!
Fix is toegepast.
Hallo,
Ik heb thuis precies hetzelfde probleem met een Samsung TV, de NPO app en T-Mobile thuis.
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?
Is of komt er eventueel een handleiding beschikbaar zo dat we dit zelf kunnen oplossen?
Ik heb de fix toegepast :)
Dank voor al de reacties en tips. Ook bij het item over de Tidal app. Ik laat dit NPO item vooralsnog even rusten. Het kost te veel aandacht. Het beeld van tv en apps is aanzienlijk verbeterd en de wifi is snel en stabiel. Die ‘zegeningen’ laat ik nu even vooropstaan.
Het werkte gisteren zonder problemen! Dank. Fingers crossed voor vandaag.
dank voor jullie snelle (re)actie.
Dit probleem had ik eerder ook, na het veranderen van de dns op de router was het probleem opgelost.
Daar word ik heel blij van Heel graag gedaan.
Hi
Hi Zojuist heb ik ook jouw klantnummer doorgezet naar mijn collega en hij heeft direct de fix doorgevoerd, dus als het goed is ben je weer helemaal probleemvrij. Laat je dit hier voor de zekerheid nog even weten? Thanks!
Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden.
De app werkt bij ons weer helemaal naar behoren, Super bedankt voor het helpen en fijn dat het zo snel is opgelost :)
Ook goed om te lezen dat de fix binnenkort voor iedereen wordt uitgerold.
Hi
Hi
De NPOstart app werkt niet op mijn Samsung TV. Ik hoor graag als je collega's de fix hebben doorgevoerd.
Hi
Dezelfde melding als Martin41:
NPOstart app werkt niet op nieuwe glasvezel aansluiting | T-Mobile Community
Hi
Ook heb ik nog meer goed nieuws: mijn collega heeft aangegeven dat de permanente fix nu is doorgevoerd. Voor iedereen bij wie de fix al werkte, heeft mijn collega dit aangepast naar de blijvende fix. Hierdoor hadden jullie heel eventjes geen internet. Het modem kan vanaf nu dus weer zonder problemen worden herstart, want de fix blijft dan gewoon behouden.
Hi
Super bedankt! De NPO app werkt :)
Super, dank je wel!!
Ter info: het was enkel de NPO app die het niet deed. De andere streamingdiensten (Netflix, Videoland, Disney+,...) deden het wel al gewoon.
Nu doet de NPO app het dus ook weer! Helemaal fijn, zo voor het weekend!
Ik ben stiekem nog wel benieuwd naar de fix. Je gaf eerder aan dat dit het gevolg is van beveiligingsverbeteringen. Daar kan ik me wat bij voorstellen. De firmware upgrade hielp dus niet. Maar ik ben nog wel nieuwsgierig naar wat de oplossing dan precies inhoudt. Gewoon, uit interesse.
Nogmaals dank in ieder geval voor jullie snelle acties en reacties.
Heel fijn om te merken dat dit zo goed werkt.
grt,
Frank
Goed om te horen dat het gevonden is. Wij hebben inderdaad een Samsung tv met typenummer 55S95B.
Horen graag wanneer een oplossing gevonden is.
Groeten Martin
Moderator edit:
Hi
Ik heb nóg beter nieuws voor jullie. Eén van mijn collega's is razendsnel en heeft zojuist een aanpassing verricht achter de schermen om te checken of het issue hiermee verdwenen is. Zouden jullie kunnen kijken of jullie nu van de eerder genoemde problemen af zijn? Wat goed is om te weten, is dat de aanpassing verloren gaat wanneer het modem wordt herstart. Ik raad dus aan om het modem niet van de stroom te halen. Laten jullie dit aan mij weten? Thanks!
Beste
Zojuist gecontroleerd en dat werkt inderdaad!
Ik neem aan dat jullie deze aanpassing ook permanent gaan maken, zodat dit later niet per ongeluk verloren gaat als de modem wel een keer herstart moet worden?
Bedankt voor de hulp in ieder geval.
Groeten Martin
Daar word ik heel blij van Heel graag gedaan.
Hi
Hi Zojuist heb ik ook jouw klantnummer doorgezet naar mijn collega en hij heeft direct de fix doorgevoerd, dus als het goed is ben je weer helemaal probleemvrij. Laat je dit hier voor de zekerheid nog even weten? Thanks!
Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden.
Beste Sven, zelfde probleem als velen hiervoor: npo plus app werkt niet sinds ik glasvezelverbinding heb. Kun je de fix bij mij ook doorvoeren?
Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.
Hi
Jaaa ook bij mij werkt het nu! Superbedankt voor het oplossen!
Met vriendelijke groet, Mirjam Acda
Hi allemaal, allereerst nog de beste wensen! Merci dat iedereen zich hier meldt. Voor de zekerheid heb ik toch de vraag neergelegd bij onze tv-specialisten. Zodra ik een terugkoppeling ontvang, dan laat ik die meteen aan jullie weten. Zo weten we zeker of het probleem bij NPO zelf ligt of wellicht toch aan onze kant.
Hi
Bedankt. Snel geregeld
Hi
Hi
Top Lisa,
goed geregeld alles doet het weer op tv
kan van alle apps weer gebruik maken
hoi ik heb ook internet van jullie en bij werkt de npo app ook niet zou je deze ook bij mij kunnen aanpassen.
bvd
Als Je je klantnummer in je profiel zet (degene die er nu in staat klopt helaas niet) kan ik de fix bij je doorvoeren.
Hey T-mobile,
Bij ons werkt het dus ook niet, kan de fix toegepast worden svp?
Alvast bedankt,
Jesse
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.