Beantwoord

Nu glasvezel pakket, over minder dan een jaar verhuizen naar VDSL

  • 13 February 2018
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Reputatie 3
Ik wil overstappen van fiber.nl glasvezel naar t-mobile thuis glasvezel, echter ga ik in januari 2019 hoogstwaarschijnlijk verhuizen naar een gebied waar alleen VDSL beschikbaar is. Nu heb ik voldoende aan 1 tv ontvanger, in mijn nieuwe huis wil ik er 2.

De vraag is nu: als ik nu glasvezel bestel en kies voor 1 tv, en stap dan in januari 2019 over naar VDSL, kan ik dan weer gebruik maken van de acties (zoals 2e ontvanger gratis zo lang je abonnement loopt) of is het verstandig om deze 2e ontvanger nu al te nemen (scheelt 30 euro, maar is dus wel voor de hele looptijd).

Of vervalt deze 2e ontvanger als ik ga verhuizen en overstap op VDSL en maak ik nu dus dubbele kosten?
icon

Beste antwoord door Zweeg 14 February 2018, 15:09

Bekijk origineel

1 reactie

Hey Behtjes,

Spannend zeg zo'n verhuizing in het verschiet! Wanneer je van Glasvezel overstapt naar DSL ga je een nieuw jaarcontract aan. Je kunt er echter ook voor kiezen om het contract te ontbinden, dit is namelijk mogelijk wanneer je verhuist met een Glasvezel contract naar een huis dat geen Glasvezel aansluiting bezit. Na de ontbinding kun je als nieuwe klant gebruikmaken van welkomstacties die dan gelden, bijvoorbeeld een korting van 6 maanden op je abonnementsprijs. Dit laatste is dikwijls goedkoper dan een contract door laten lopen of een verlenging aan te gaan. Zie ook deze pagina op de T-Mobile website.

Ik hoop je zo te hebben kunnen helpen! Veel succes alvast met inpakken straks. 😉!

Groetjes,
Zweeg

Reageer