Beantwoord

Oeps... Er ging iets mis met de TV Anywhere player

  • 1 December 2019
  • 16 reacties
  • 807 Bekeken

“Oeps... Er ging iets mis met de TV Anywhere player”

Dat is het enige wat ik nog krijg nadat de app is opgestart en ik een zender uitkies.

De app zoekt eerst telkens naar de Chromecast die ik altijd op mijn boot gebruik, die vindt hij dus niet bij mij thuis, daar wil ik alleen op mijn mobile TV kijken en niet via Chromecast naar TV. Na dus ± 10 sec. gezocht te hebben naar de Chromecast, die hij niet vindt komt de melding “Oeps... Er ging iets mis met de TV Anywhere player”.

Mijn Mobile: LG G6, Android versie 9, al een paar keer opnieuw op gestart en ook de app volledig verwijderd heeft geen effekt, zelfde foutmelding.

Gaarne hulp.

icon

Beste antwoord door Sander 16 December 2019, 16:53

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 2

Ik heb hetzelfde, en vanavond hierover een topic geopend. 

Ook bij mij werkte het op chromecast, maar nu ik 2 maanden later hetzelfde probeer op de mobiel, krijg ik ook de inmiddels beruchte “Oeeps….”

En nee, ik berust hier niet in, wan tik wil gewoon ook de mogelijkheid houden om op de mobiel te kijken, en ook ik ga niet mijn telefoon resetten.

Het moet gewoon werken als gecontracteerd, en waarvoor ik dus ook betaal.

  • Wel, met de mobile van mijn vrouw een LG Q7 werkt de app prima.
  • Mijn mobile naar fabrieksinstellingen terugzetten begin ik niet aan.

Heb ik één keer gedaan nadat ik een backup had gemaakt en nooit meer de backup terug kunnen zetten na terug te zijn gegaan naar fabrieksinstellingen, alles kwijt.

Ik berust er maar in dat ik mijn mobiel alleen via de Chromecast kan afspelen op mijn TV op mijn boot, dat is voor mij het belangrijkste.

Misschien dat er nog een keer een update uitkomt, zodat alles weer gaat werken zoals het hoort.

In ieder geval bedankt voor de geboden hulp.

Reputatie 2

Mijn telefoon is een Sony Xperia E5  Modelnummer F3311, software Marshmallow 6.0, en Android versie 6.0

 

Ik heb de app al verwijderd, want ik kan hem toch niet gebruiken.

zal binnenkort weer opnieuw installeren en laat dat weten.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @naalroc,

 

Het is absoluut jouw goed recht om je er niet in te berusten! Het is ook frustrerend dat er een fabrieksreset nodig lijkt te zijn om het probleem te verhelpen, maar soms zijn dit soort oplossingen nodig. Techniek is jammer genoeg niet altijd 100% vrij van haperingen. Sorry voor het ongemak! 

Reputatie 2

Afgrijselijk, wat een antwoord! En nee, ik accepteer ook jouw "Sorry”niet.

Er is helemaal niets mis met mijn telefoon, maar vanwege een defect in de leverantie van TM en het niet meer werken van een onderdeel waarvoor ik betaal, moet ik iets doen waarmee ik alleen maar meer werk krijg om alles in goede banen te leiden.

Het probleem is hiermee ook niet opgelost, want de volgende keer als de leverantie van het TV signaal van TM weer eens uitvalt, moet ik dan weer via chromecast naar de TV kijken, en vervolgens werkt het dan wéér niet op mijn telefoon. Tenminste als ik het aantal klachten nu bekijk; dit is een algemeen probleem, dus resetten van de telefoon is niet de blijvende oplossing.

Ik ben nog maar een paar maanden abonnee van TM, maar het aantal problemen dat ik nu al heb gehad is bedroevend. Gelukkig is mijn contract niet voor al te lang.

Reputatie 7

Hoi @JohnBijl65 en @corrybijl,

 

Nog een laatste check: Welke software versie van de twee mobiele apparaten gebruik je en welk versie van de TV app heb je geïnstalleerd? En op welk netwerk (4G of Wifi) zit je? Welke snelheid haal je op dit netwerk? Als je op een ander netwerk schakelt, blijft de foutmelding? Kun je bij “instellingen” hoge kwaliteit uitvinken? Maakt dit verschil? 

 

Ik hoor graag, zodat we dit snel kunnen uitvogelen! 

Reputatie 7

Hoi @JohnBijl65

 

Opes, ik lees nu iets belangrijks! Je probeert via je browser op je mobiel TV Anywhere te bekijken! Dat is niet mogelijk: jedient hiervoor een app te downloaden: Android app

Lukt het hiermee wel?

Reputatie 7

Hoi @JohnBijl65

 

We hebben jouw account van onder tot boven onderzocht en we hebben niets kunnen vinden. Het is nu zaak om te kijken waar het dan wel aan ligt. Wellicht dat de instellingen (automatische instelling) bij de Chromecast roet in het eten gooit. Je hebt de app zelf ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Kun je het toestel eens naar fabrieksinstellingen zetten? Let op: je bent dan wel niet opgeslagen gegevens kwijt. Kun je ook met een ander toestel testen? Ik ben vrij zeker dat die geen probleem zal geven. Het zit dan in het LG toestel, maar waarom precies is mij niet duidelijk. Zo'n reset zou de oplossing kunnen zijn. Geef je ons een update zodra je meer weet?

 

 

Waarom krijg ik geen respons meer??

OEPS!! Sander niet goed gelezen, met het onderstaande opende ik dit topic boven in.

“Oeps... Er ging iets mis met de TV Anywhere player”

Dat is het enige wat ik nog krijg nadat de app is opgestart en ik een zender uitkies.

De app zoekt eerst telkens naar de Chromecast die ik altijd op mijn boot gebruik, die vindt hij dus niet bij mij thuis, daar wil ik alleen op mijn mobile TV kijken en niet via Chromecast naar TV. Na dus ± 10 sec. gezocht te hebben naar de Chromecast, die hij niet vindt komt de melding “Oeps... Er ging iets mis met de TV Anywhere player”.

Mijn Mobile: LG G6, Android versie 9, al een paar keer opnieuw op gestart en ook de app volledig verwijderd heeft geen effekt, zelfde foutmelding.

Gaarne hulp.

 

De browser probeerde ik omdat Jason mij vroeg, “Zou je eens willen proberen om het via de web-based versie te starten: https://www.tv-anywhere.nl/inloggen?”

Ik zag daar al de zin niet van in, omdat ik al wist dat het met een browser op een mobile niet werkt. Maar toch even gedaan, omdat Jason dat vroeg, maar dat werkt inderdaad dus niet.

De versie van de app is 2.0.5 bijgewerkt op 20 mei 2019.

Zowel op 4G of Wifi krijg ik de melding Oeps….

Snelheid van mijn netwerk is:
PING 12 ms
 DOWNLOAD 47.20 Mbps
 UPLOAD 15.36 Mbp

Mijn mobile LG G6 via wifi:
PING 13 ms
 DOWNLOAD 40.83 Mbps
 UPLOAD 12.37 Mbps

Mijn mobile LG G6 via 4G op mijn locatie:
PING 8 ms
 DOWNLOAD 30.02 Mbps
 UPLOAD 9.00 Mbps

Op een ander netwerk overschakelen maakt geen verschil.

De hoge kwaliteit uitvinken maakt ook geen verschil.

 

Naar mijn mening heeft het te maken dat de app niet wil werken zonder de Chromecast, elke keer als ik de app opstart zoekt hij zo'n 10 sec. naar de Chromecast. Dat is ook niet uit te schakelen in de app. Na het zoeken en het niet vinden van de Chromecast komt de foutmelding Oeps...

Nogmaals, bij eerste installatie van de app, dat was juli 2018  werkte alles perfect met en zonder Chromecast.

Reputatie 7

Hey @naalroc,

Jammer! Het blijft een mooie App waarmee je overal waar je wilt TV kunt kijken. Laat ons gerust weten zodra je 'm weer hebt geïnstalleerd en problemen ervaart. 

Reputatie 7

Hoi @JohnBijl65,

 

Ik ben ermee bezig! Op dit moment heb ik jouw situatie aangemeld bij onze technische dienst. Zodra we meer weten, laten we dit weten via een e-mail. Ik houd ook een oogje in het zeil, dus je mag mij altijd om een update vragen!

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @corrybijl,

 

Welkom op de Community en bij de club! Geen zorgen, we komen ongetwijfeld tot een oplossing. :smile: Zou je eens willen proberen om het via de web-based versie te starten: https://www.tv-anywhere.nl/inloggen

 

 

Bedankt voor de reactie Jason, ben met een ander account ingelogd want ik kwam er met @corrybijl niet meer in WW werd niet meer geaccepteerd, Vreemd (Corry Bijl is mijn vrouw).

Als ik via mijn PC of Laptop met Chrome inlog is dat geen probleem, werkt alles naar behoren. Maar als ik dat met mijn mobiel probeer krijg ik een mooie rose TV Anywhere pagina met de mededeling “Helaas ondersteunt jouw device of browser onze videoplayer niet. Probeer het nog eens met een andere browser”.

De browser die ik gebruik op mijn LG G6 is de Google Chrome browser, net als op mijn Laptop en PC. Ik weet niet welke browser ik dan zou moeten installeren, ook al omdat bij de eerste installatie van de App, wel gewoon in Chrome op mijn mobiel werkte.

Reputatie 7

Hey @naalroc,

Ik vind het jammer dat je T-Mobile Thuis avontuur niet naar wens is verlopen. Weet dat we vanuit onze kant problemen zo snel mogelijk willen oplossen en daar tips en handvatten voor aanbieden. Wanneer je een fabrieksreset te rigoureus vindt, kun je ook eens proberen om de App helemaal te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren. Ook ben ik benieuwd welk type model telefoon en besturingssysteem (Android/iOs) je gebruikt?

Reageer