Beantwoord

Om het kwartier moet ik opnieuw inloggen bij TVAnywhere via PC

  • 28 August 2022
  • 8 reacties
  • 90 Bekeken

Als ik via TVAnywhere een programma pauzeer of terugkijk, dan gooit hij mij er om de 15 min er gewoon uit? Moet ik opnieuw inloggen. 15 min later, weer rode balk in het midden en scherm donkerzwart ‘u moet opnieuw inloggen’. Opnieuw ingelogd, weer opnieuw enz enz.

Ik ben echt dringend opzoek naar een oplossing hiervoor.

icon

Beste antwoord door TMTV 30 August 2022, 12:46

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Luuk Willems,

Goed dat je dit aankaart bij ons! Ik denk met je mee. Merk het probleem ook op wanneer je gebruik maakt van een andere browser? Heb je bij andere streamingsites ook problemen? Denk daarbij aan een YouTube bijvoorbeeld. Ook ben ik benieuwd hoe de PC is aangesloten op het netwerk. Met deze vragen hoop ik meer inzicht te krijgen in de problematiek. Alvast heel erg bedankt! 

Hee Boris,

Browser is Chrome, en vaak wordt die ook geadviseerd dacht ik. Verder heb ik dat niet op andere toepassingen. Het is ook echt een ‘T-Mobile - melding’. Met zo’n roos kadertje etc. 
 

via TV heb ik het niet, maar puur op de TV-Anywhere via de PC. Ik kijk minder vaak via de App, dus dat durf ik niet te zeggen.

Reputatie 7

Hi @Luuk Willems, merci voor deze snelle aanvulling! Ter check wil ik aan je vragen of jij je momenteel binnen de EU begeeft? 

Zou je Chrome eens kunnen herstarten? Daarmee bedoel ik helemaal afsluiten en dan opnieuw opstarten. Zou je eens willen proberen of jij ditzelfde issue ervaart in een andere browser (Edge of Firefox)? Ook hoor ik graag nog of jij via de bekabelde verbinding TV Anywhere bekijkt of via de wifi? Als jij hierop terug kan komen, dan ga ik graag verder op zoek naar de oplossing. 

Reputatie 7
Badge +6

@Luuk Willems In aanvulling op de suggesties van @Lisa: zou je eventuele extensies zoals ad-blockers en dergelijke uit kunnen zetten? Sommige zijn wel eens te agressief en blokkeren iets te veel waardoor TV Anywhere niet meer goed werkt.

Adblockers gebruik ik in ieder geval niet, sowieso checkte ik even ‘extensies’ en alleen ‘documenten’ heb ik haha.

Verder gebruik ik eigenlijk alleen Chrome. Komt niet in me op om Edge te gebruiken haha.

Via PC is altijd wifi, trek geen kabel naar m'n laptop. 

 

Heb zojuist weer de melding gekregen. Heb hem nu toegevoegd. Krijg deze echt super vaak.

 

Reputatie 7
Badge +8

@Luuk Willems Zou je toch met een andere browser willen testen, dan kunnen we in ieder geval uitsluiten of het aan de betreffende browser ligt! 😁

Ik moet sowieso een ‘nieuw apparaat’ toevoegen zie ik. Wat op zich best gek is, want zelfde laptop haha.

Als ik de hit krijg, zal ik hem sturen..

 

Reputatie 7

Hi @Luuk Willems, dankjewel voor de aanvulling! Heb je inmiddels in een andere browser kunnen testen of het daar werkt? 💪 Ik wacht in spanning af op jouw update. 

Reageer