Beantwoord

Omruilen tv box vanwege losse aansluiting

  • 5 September 2018
  • 7 reacties
  • 377 Bekeken

Hallo zag dat ik hier een TV box kan aanvragen. Ik heb eentje met een harddisk, eentje met een antenneaansluiting, destijds gedaan door monteur Vodafone en 1 voor de slaapkamer. Nu is vlgns mij die met de antenneaansluiting niet goed meer. Wanneer ik de kabel erin doe hoor ik geen klik, dus de kabel zit ten alle tijde los. Is het mogelijk mij een nieuwe toe te sturen met een. Dient als versterker en heeft het altijd goed gedaan. Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Sander 11 September 2018, 15:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hoi Havik17L,

Bedankt voor de gegevens. Ik heb zojuist twee TV Boxen uit je abonnement gehaald. Eentje met en eentje zonder opnamefunctionaliteit. Je behoudt dus één TV Box zonder opnamefunctie (die kleinere). Je ontvangt hier binnenkort een retourpakket voor. En bedankt voor de uitleg!

Ook dank aan Hidden.nld voor het verwijderen van de gegevens. Privacy op openbare fora is een belangrijk issue. Gelukkig is er snel actie ondernomen. 🙂
Reputatie 7
@Havik17L

Ik heb je prive gegevens weg gehaald.
Reputatie 7
Badge +1
Beter is om GEEN prive gegevens te vermelden op dit veld, tenslotte kan iedereen dit lezen aangezien het een openbaar forum is, bij prive bericht klikt men op het hoofd van de moderator en vervolgens op stuur bericht.

Tip aan de moderator, kijk even op het forum bij Telfort hier staat op het reactieveld een waarschuwing dat men hier geen vertrouwelijke gegevens moet invullen, deze verdwijnt als men er op typt
Hallo Sander,
Hierbij mijn gegevens: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
macadres 00.03.E6 97 E7 4C en 00 03 E6 AB C9 80

Wat betreft het probleem. In de slaapkamers netflixen we alleen, dus heb geen Tv box nodig.
Reputatie 7
Hoi @Havik17L

Jazeker regel ik dat voor je! Stuur mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht en ik wijzig je pakket. Wil je het macadres (staat op de sticker aan de onderkant) van de TV Box doorgeven die je graag terugstuurt?

Wil je mij (en de rest van de Community) vertellen hoe je het hebt opgelost? Wellicht dat iemand anders met hetzelfde probleem hier dan ook zijn antwoord kan vinden!
Hallo Sander het probleem is inmiddels opgelost. Bedankt voor je respons
Zit alleen nu met tvboxen waarmee ik niets mee doe. Nemen jullie die terug en zo ja wijzigen jullie ook gelijk m'n abonnement
Hoor het wel
GGroetjes Louise
Reputatie 7
Hoi @Havik17L

Ik help je graag verder hier! Je bent aan het juiste adres. Er zit een uitgang op de TV Box die niet goed meer aansluit. Ik begrijp alleen nog even niet welke aansluiting je bedoelt. Zou je een foto willen maken van de achterkant en aangeven welke aansluiting niet goed meer pakt? Speelt dit ook met een andere kabel (of bijvoorbeeld de andere kant van de kabel)? Waar gaat de kabel naartoe? Je schrijft iets over versterker, bedoel je dat de kabel enkel voor het geluid dient? Is het geluid nog wel goed? Zo nee, wat hoor je, kun je het beschrijven?

Ik besef dat het best wat vragen zijn geworden! Ik hoor graag de antwoorden hierop, want dan kan ik je het beste helpen!

Reageer