omwisselen tv box

  • 25 May 2023
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Hoi, ik heb net een nieuwe tv box besteld voor cloud opnemen maar ik kan mijn oude tv box met hdd niet verwijderen, kan dat pas als ik de nieuwe binnen heb? Betaal ik dan de hele maand ook dubbel?

Jason van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Remster, de Amulet (hdd) heb ik voor je verwijderd. Deze hoef je ook niet meer te retourneren en mag naar een milieustraat worden gebracht. Veel kijkplezier en alvast een goed weekend toegewenst! 😄📺

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Remster, wat super om te horen dat de nieuwe TV Box goed werkt! Het lampje kan inderdaad niet gedimd worden, maar we zijn op de hoogte van deze wens. Wel zou de klok binnenkort weer zichtbaar moeten zijn, dit is nu een bug en we zijn er hard mee bezig om ervoor te zorgen dat deze weer beschikbaar wordt. Voor je het weet kan je ook weer kijken hoe laat het is via de TV Box! 😄

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Remster, de Amulet (hdd) heb ik voor je verwijderd. Deze hoef je ook niet meer te retourneren en mag naar een milieustraat worden gebracht. Veel kijkplezier en alvast een goed weekend toegewenst! 😄📺

Ha jason, bedankt. super, blij mee. Dat kijkplezier gaat wel lukken…..

Nieuwe kastje werkt prima en scheelt ook een hoop ruimte gelijk. Wel jammer dat er geen klok meer op zit en dat het lampje niet gedimd kan worden. Verder helemaal top.

Reageer