Beantwoord

Omwisselen TV Box en nieuw TV platform.

  • 9 February 2022
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Hallo uit fora berichten heb ik een aardig  beeld van mijn keuzes maar toch nog wat vragen:

Ik heb nu een TV+internet abonnement. 2 Entone boxen waar ik ook op kan opnemen.

1 vd Entone boxen heeft problemen, start slecht op en maakt daarbij veel herrie (ik vermoed HDD of een ander draaiend onderdeel).
TM Klantenservice bood me aan om 'nieuwe' TV platform over te stappen aangezien mijn boxen niet meeer vervangen worden (verouderd oid).

Begreep dat dat op sommige TV's (android OS) zonder box kan. Van de 2 TV's is er een een 2019 LG en de ander beduidend ouder model. Wat ik lees is LG nog met geen enkel model geschikt met de TV App

Ik vermoed dat ik dus weer 2 boxen nodig heb daar beide TV's de TV APP niet kunnen draaien.

Vraag is aansluiting boxen bij nieuwe TV platform gelijk aan internet in en HDMI uit en bediend met afstandbediening?
Veranderd er iets aan het internet signaal tussen oude TV platform en nieuwe?. Gebuik een eigen router mett VLAN setup voor ethernet kabel naar huidige boxen.?

In sommige reacties zie ik ook dat voor opnemen TV programma's ik naar een Cloud abbonnement over moet a 5- euro per maand maar dat basiskosten van het nieuwe TV abonnement dat weer budget neutraal maakt!

Vraag moet er een nieuwe abonnementsduur afgesproken worden om over te stappen op nieuwe platform?

 

Zie graag jullie reacties tegemoet.

 

R.
 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 February 2022, 10:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RVerharen 

Hier vind je alle informatie over T-Mobile TV en je hebt daar ook een link naar het informatie topic over de T-mobile TV app.

Indien je glasvezel hebt dan kan je VLAN 640 op je eigen router weglaten want de tv box werkt dan op een internet poort.

Verder verandert er niks qua aansluiten en je gaat geen nieuwe contractsduur aan 😀