Beantwoord

Ondanks melding nog steeds geen TV, alleen NPO1-2-3

  • 22 February 2023
  • 29 reacties
  • 1482 Bekeken

Ondanks de melding dat de storing is opgelost, heb ik nog steeds geen andere zenders dan NPO 1-2 en 3 en de regionale zenders. Alle andere zenders zijn nog steeds niet te zien

icon

Beste antwoord door Mandy Purmerend 22 February 2023, 23:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hou de storings topic in de gaten. @Johann1960 

Hier meer informatie 
22-02-2023/13:45] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op DSL problemen ondervindt met TV. Zij kunnen alleen NPO1, 2 en 3 bekijken. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. Let op: het gros van de zenders is wel beschikbaar via TV Anywhere en de T-Mobile TV-app: 

@CrisTien er staat boven de melding die jij aanhaalt een bericht dat alle storingen zijn opgelost. Terwijl hier nog steeds alleen npo 1,2,3 te zien zijn, ook na rebooten van modem en tv ontvanger. 

@CrisTien er staat boven de melding die jij aanhaalt een bericht dat alle storingen zijn opgelost. Terwijl hier nog steeds alleen npo 1,2,3 te zien zijn, ook na rebooten van modem en tv ontvanger. 

Ja hier heb ik ook datzelfde probleem

 

Ondanks de melding dat de storing is opgelost, heb ik nog steeds geen andere zenders dan NPO 1-2 en 3 en de regionale zenders. Alle andere zenders zijn nog steeds niet te zien

@CrisTien bovenaan de pagina "Hier meer informatie” staat dat de storing is opgelost. Niets is minder waar!! Hier in Tilburg nog steeds TV storing.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Johann1960 en @sandrazz, het euvel van de NPO zenders is nog steeds aanwezig! Weet dat we hier druk mee bezig zijn. Het NPO vlak op het topic staat nog niet op Opgelost. Alles wat NPO betreft wordt aangegeven in het omlijnend gekleurd vlak. 

Dit probleem heb ik ook nog steeds. Tevens al de hele dag geen mobiel internet

Hi @Johann1960 en @sandrazz, het euvel van de NPO zenders is nog steeds aanwezig! Weet dat we hier druk mee bezig zijn. Het NPO vlak op het topic staat nog niet op Opgelost. Alles wat NPO betreft wordt aangegeven in het omlijnend gekleurd vlak. 

Lekker duidelijk ook…. 

Begrijp niet dat dit al vanaf vanmorgen 7u is en dat het zo lang moet duren voor het opgelost is😡

Ik woon in Haarlem en heb het zelfde probleem vanaf vanmorgen 7 uur!! Waardeloos! Ik vind de kwaliteit zo en zo niet zo best want elke dag blijft het beeld wel een paar keer steken en alles al geprobeerd maar het blijft een probleem!

Hier in Aalten ook allee NPO 1,2 en 3 voor de rest niks....

Begrijp niet dat dit al vanaf vanmorgen 7u is en dat het zo lang moet duren voor het opgelost is😡

Maar dat ze durven te zeggen dat het opgelost is......geef dan eerlijk antwoord 

Hier in zeeland ( prov) idem, begin het nu wel beu te worden

wij in Bergen op Zoom ook nog niets alleen 1,2,3 

daar is niets aan wanneer wordt het opgelost 

In Valkenswaard ook alleen NPO 1,2,3 en de regionale omroepen 

In Den Helder ook nog steeds een storing en geen glasvezel. Wel apart want op onze 2e tv wel alle zenders te zien maar in de huiskamer alleen Ned 1, 2 en 3

Reputatie 1

Ook in Den Haag alleen NPO 1, 2 en 3. Erg vervelend. Is er een kans dat dit op korte termijn wordt opgelost?

Bij mij thuis in Reuver op alle 3 de tv's nog steeds alleen maar npo 1,2 en 3. Ook na het rebooten van alles.

Reputatie 1

In Spijkenisse via DSL ook nog steeds alleen npo 1, 2 en 3. Modem en tv box al gereboot, zonder succes. Hoop dat t wel snel opgelost word. Vind tv kijken op smartphone niet fijn.

In Purmerend ook geen andere zenders te zien, ondanks het bericht dat het is opgelost! 

HOE LANG GAAT NOG DUREN 😡

Hier in zeeland ( prov) idem, begin het nu wel beu te worden

ja wij beginnen het ook beu te worden in bergen op zoom 

Ondanks de melding dat de storing is opgelost, heb ik nog steeds geen andere zenders dan NPO 1-2 en 3 en de regionale zenders. Alle andere zenders zijn nog steeds niet te zien

 

In Gouda, bij een dove vriend, nog steeds alleen 1,2,3. Hier bij mij in Den Haag Zuidwest wel rtl4, maar zodra ik van zender wissel is het weer een drama om het goed te kriujge. we hebben beiden DSL

Helaas hier in drunen (brabant) ook alleen 1,2 en 3. Hoorde net van mijn kinderen dat dit vanmorgen om 7 uur ook al was. Weinig kenbaar over gemaakt... en een hele dag storing is best wel wat

De workaround werkt hier wel. op die manier kreeg ik beeld op 4!