Beantwoord

Ondanks melding nog steeds geen TV, alleen NPO1-2-3

  • 22 February 2023
  • 29 reacties
  • 1484 Bekeken

Ondanks de melding dat de storing is opgelost, heb ik nog steeds geen andere zenders dan NPO 1-2 en 3 en de regionale zenders. Alle andere zenders zijn nog steeds niet te zien

icon

Beste antwoord door Mandy Purmerend 22 February 2023, 23:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7
Badge +16

[Opgelost] De eerdere problemen met TV zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem. Zappen naar een andere zender geeft ook beeld.

 

Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community

 

Dit topic gaat nu op slot.

Yessss zenders zijn terug, dank! 

Reputatie 1

Hier in Den Haag werkt het weer. Pfff...

Godfried Aufdenkamp

Landgraaf om 21:25 nog steeds geen andere zenders dan NPO 1-2 en 3 en de regionale zenders. Alle andere zenders zijn nog steeds niet te zien

De workaround werkt hier wel. op die manier kreeg ik beeld op 4!

Helaas hier in drunen (brabant) ook alleen 1,2 en 3. Hoorde net van mijn kinderen dat dit vanmorgen om 7 uur ook al was. Weinig kenbaar over gemaakt... en een hele dag storing is best wel wat

In Gouda, bij een dove vriend, nog steeds alleen 1,2,3. Hier bij mij in Den Haag Zuidwest wel rtl4, maar zodra ik van zender wissel is het weer een drama om het goed te kriujge. we hebben beiden DSL

Ondanks de melding dat de storing is opgelost, heb ik nog steeds geen andere zenders dan NPO 1-2 en 3 en de regionale zenders. Alle andere zenders zijn nog steeds niet te zien

 

Hier in zeeland ( prov) idem, begin het nu wel beu te worden

ja wij beginnen het ook beu te worden in bergen op zoom 

HOE LANG GAAT NOG DUREN 😡

In Purmerend ook geen andere zenders te zien, ondanks het bericht dat het is opgelost! 

Reputatie 1

In Spijkenisse via DSL ook nog steeds alleen npo 1, 2 en 3. Modem en tv box al gereboot, zonder succes. Hoop dat t wel snel opgelost word. Vind tv kijken op smartphone niet fijn.

Bij mij thuis in Reuver op alle 3 de tv's nog steeds alleen maar npo 1,2 en 3. Ook na het rebooten van alles.

Reputatie 1

Ook in Den Haag alleen NPO 1, 2 en 3. Erg vervelend. Is er een kans dat dit op korte termijn wordt opgelost?

In Den Helder ook nog steeds een storing en geen glasvezel. Wel apart want op onze 2e tv wel alle zenders te zien maar in de huiskamer alleen Ned 1, 2 en 3

In Valkenswaard ook alleen NPO 1,2,3 en de regionale omroepen 

wij in Bergen op Zoom ook nog niets alleen 1,2,3 

daar is niets aan wanneer wordt het opgelost 

Hier in zeeland ( prov) idem, begin het nu wel beu te worden

Begrijp niet dat dit al vanaf vanmorgen 7u is en dat het zo lang moet duren voor het opgelost is😡

Maar dat ze durven te zeggen dat het opgelost is......geef dan eerlijk antwoord 

Hier in Aalten ook allee NPO 1,2 en 3 voor de rest niks....

Ik woon in Haarlem en heb het zelfde probleem vanaf vanmorgen 7 uur!! Waardeloos! Ik vind de kwaliteit zo en zo niet zo best want elke dag blijft het beeld wel een paar keer steken en alles al geprobeerd maar het blijft een probleem!

Begrijp niet dat dit al vanaf vanmorgen 7u is en dat het zo lang moet duren voor het opgelost is😡

Hi @Johann1960 en @sandrazz, het euvel van de NPO zenders is nog steeds aanwezig! Weet dat we hier druk mee bezig zijn. Het NPO vlak op het topic staat nog niet op Opgelost. Alles wat NPO betreft wordt aangegeven in het omlijnend gekleurd vlak. 

Lekker duidelijk ook…. 

Dit probleem heb ik ook nog steeds. Tevens al de hele dag geen mobiel internet

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Johann1960 en @sandrazz, het euvel van de NPO zenders is nog steeds aanwezig! Weet dat we hier druk mee bezig zijn. Het NPO vlak op het topic staat nog niet op Opgelost. Alles wat NPO betreft wordt aangegeven in het omlijnend gekleurd vlak.Â