Onderhoud in de nacht van 22 op 23 november (TV)

• 16 November 2021
  • 12 reacties
  • 3379 Bekeken
Onderhoud in de nacht van 22 op 23 november (TV)
Reputatie 7
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 6190 reacties

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt tv-kijken. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk in de nacht van maandag 22 op dinsdag 23 november.

Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Je kunt dan ongeveer anderhalf uur lang geen gebruik maken van de TV Box én van TV Anywhere. 

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. 

Wanneer?

Het onderhoud vindt plaats in de nacht van maandag 22 op dinsdag 23 november tussen 01:00 en 06:00 uur 's nachts. Het onderhoud zelf duurt ongeveer anderhalf uur.

Voor wie?

Het onderhoud wordt alleen uitgevoerd bij jou als je in de week vóór het onderhoud een e-mail ontvangen hebt. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan is het voor jou niet van toepassing.

Wat moet jij doen? 

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Na het onderhoud moet je soms zelf het modem (en eventueel de zwarte Media Converter of witte Optical Network Terminal) nog resetten. Haal deze minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

12 reacties

Er is geen change log beschikbaar?

Het is op zich wel fijn om te horen wat er veranderd is.

Zelf hoop ik met name op functionerende 16x doorspoelen bij opnames van sommige zender 😉

Reputatie 6
Badge +2

Een changelog heb ik niet, maar ik weet wel dat je na de update op 32x en 64x kunt doorspoelen.

Een changelog heb ik niet, maar ik weet wel dat je na de update op 32x en 64x kunt doorspoelen.

Dat zou een fijne toevoeging zijn!

Ik ben overgestapt van KPN naar TMobile. Bij KPN kon ik de duitse zenders opnemen. Helaas kan ik dit niet via T mobile. Ook kan ik de duitse zenders  niet via TV anywhere zien. Komt dit in de toekomst wel? 

Reputatie 7
Badge +10

Jammer, Had gehoopt dat de beeldkwaliteit verbeterd zou worden. Maar als ik zie dat er zichtbaar niets veranderd zal het wel tegen vallen.

Wordt er nu ook wat aan het geluid gedaan? 
nog steeds geen 5.1 op mijn tv box. (En al helemaal niet in de app)

Reputatie 6
Badge +2

@fsiebrand77 Er was een bug waardoor de Dolby Digital (AC3)-instelling stereogeluid gaf en Stereo-instelling juist 5.1. Dat lijkt met deze update te worden opgelost.

Reputatie 1

In de app is het niet opgelost, springt gelijk weer van 5.1 terug naar stereo. 

Reputatie 6
Badge +2

Hi guys, ik heb uitgevraagd of er tijdens dit onderhoud speciale updates hebben plaatsgevonden! Zodra ik hier een reactie op heb, dan laat ik het aan jullie weten. 

Hi @Corrine62, zou jij deze suggestie willen aangeven in het onderstaande topic? 

Merci! 🎈

@fsiebrand77 Er was een bug waardoor de Dolby Digital (AC3)-instelling stereogeluid gaf en Stereo-instelling juist 5.1. Dat lijkt met deze update te worden opgelost.

Nu een paar dagen na de update kan ik nog steeds geen dolby digital instellen op mijn tv/Sonos combo,

wel kan ik nu dts 5.1 instellen (omdat sinds een update van Sonos dit nu ook door Sonos wordt ondersteund).

Reputatie 1

Laatste update, hebben jullie niet goed getest…

Bij 1ste start heb ik altijd een zwarte scherm, wordt dit nog opgelost ?

Firmware 14.8.86.0.4

Reputatie 6
Badge +2

Hi allemaal, zoals beloofd zou ik hier nog bij jullie op terugkomen! Zoals in het bericht staat, heeft dit onderhoud er echt alleen voor gezorgd dat alles weer up-to-date is en is er dus weinig voor jullie veranderd. Wat betreft het stukje van Dolby/Stereo, de fix voor deze bug zit in een nieuwe firmware update. Wanneer deze plaats gaat vinden, dat durf ik nog niet te zeggen. Tegen die tijd worden jullie hier uiteraard van op de hoogte gebracht! 

Hi @Meedenkertje26, super goed dat je dit aangeeft! Wat balen dat dit probleem zich steeds blijft voordoen bij je. Zojuist heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en alles ziet er aan deze kant goed uit. Zou jij de TV Box eens willen voorzien van een factory reset? Dit doe je als volgt:

Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Ik hoor graag van je of dit het probleem structureel heeft opgelost! 😊

Reageer