Beantwoord

Ondertiteling BBC 1 en 2 - hoe zet ik die aan?


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
Goedenavond,

ik ben sinds kort lid van T-mobile thuis, en ik kijk geregeld naar de BBC, maar ik weet niet goed hoe ik de ondertiteling op die zenders aan kan zetten.

Bij de instellingen staat de 'ondertiteling' al ingesteld op Engels (GB), maar dat levert niks op. Ook de teletekstknop die standaard naar pagina 888 gaat op die twee zenders, doet niks.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de ondertiteling op de Entone aan kan zetten?

Moderator edit: Goed nieuws!

Er is iets aangepast. Zodra je de TV Box langer dan 10 seconden van de stroom haalt, komt er nu nieuwe software op de box geladen. Ik ben heel benieuwd wat voor effect dit heeft op de BBC ondertitels! Willen jullie dit testen en laten weten of het heeft gewerkt?

Vanaf volgende week wordt dit waarschijnlijk voor alle klanten beschikbaar, ook zonder deze reset.

Ik ben heeeeel benieuwd naar jullie antwoorden!
^Sander
icon

Beste antwoord door Brian 21 March 2018, 11:00

Bekijk origineel

107 reacties

Reputatie 3
Ik ben echt enorm blij en opgelucht dat dit dossier nu dicht kan. Ik wil iedereen bedanken voor het aanzwengelen EN de terugkoppeling van afgelopen week. Weet dat dit topic ervoor gezorgd heeft dat alle klanten nu kunnen genieten van de ondertitels op de BBC. En dat is jullie verdienste! Groot applaus!

@Sander nu nog het ondertitel probleem bij animal planet/travel channel icm npo 1/2/3 oplossen en wij zijn ook blij...
Reputatie 2
*sneakt naar binnen*

*buigt*

*glipt weer naar buiten met behulp van de zonnebrandolie*
Reputatie 7
Ik ben echt enorm blij en opgelucht dat dit dossier nu dicht kan. Ik wil iedereen bedanken voor het aanzwengelen EN de terugkoppeling van afgelopen week. Weet dat dit topic ervoor gezorgd heeft dat alle klanten nu kunnen genieten van de ondertitels op de BBC. En dat is jullie verdienste! Groot applaus!
@Sander inderdaad, het opstarten duurde even, want het apparaat had moeite om de systeemklok bij te werken, maar na nog een herstart werkte alles wel. En ondertiteling werkt nu bij de BBC. Het duurde iets meer dan een jaar, maar dan heb je ook wat. Dank jullie wel!
Reputatie 2
Voor wie het nog niet door heeft: Als je op de BBC (1 of 2) zit en je wil naar een ander kanaal, druk op EXIT, pas dán kun je van kanaal wisselen.
Reputatie 2
Jullie ook, Hoppie en je man, geniet ervan... eindelijk waar voor ons geld 😄!
Reputatie 1
bujazebra, fijn dat het bij jou ook gelukt is, Heel veel kijkplezier, geniet ervan. Ik hoef tenminste de tv niet meer hardstikke hard aan te zetten.

Alles wordt nu relaxter en gezelliger. HoppieDroppie
Reputatie 2
Oh wat cool!!!! Ik heb daarnet een minuut of 5 de stroom eraf gehaald, weer opgestart, op txt gedrukt en verdomd... ONDERTITELS!!!! (jammer dat Pointless nu even weg is, maar nu wordt 'Flog it!' tenminste ook weer aangenaam om te kijken)

BEDANKT, SANDER!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 1
Dag Sander, binnen 5 minuten kregen wij eindelijk de ondertitel bij zowel BBC 1 en BBC 2. De ondertitels zijn in het Engels maar dat is logisch en voor ons geen enkel probleem. Ik ga niet uitproberen of het ook in het Nederlands kan vanwege tijdgebrek en geen interesse.
Om de ondertiteling te gebruiken hoef je alleen op de knop txt te drukken.

Stond vanmorgen toevallig bij een T-Mobile winkel, daar was een storing van het systeem, gelukkig zag ik toen ik thuis kwam dit berichtjeen hoef ik nu mijn contract voor de TV niet op te zeggen.

Hartelijke dank dat het nu eindelijk in orde is, mvgr HoppieDroppie
Reputatie 7
@bujazebra @HoppieDroppie @apis4 @madjo @jibbewillem

Goed nieuws!

Er is iets aangepast. Zodra je de TV Box langer dan 10 seconden van de stroom haalt, komt er nu nieuwe software op de box geladen. Ik ben heel benieuwd wat voor effect dit heeft op de BBC ondertitels! Willen jullie dit testen en laten weten of het heeft gewerkt?

Vanaf volgende week wordt dit waarschijnlijk voor alle klanten beschikbaar, ook zonder deze reset.

Ik ben heeeeel benieuwd naar jullie antwoorden!
Reputatie 2
Da's natuurlijk makkelijker dan zelf uitvinden waarom T-mobile geen ondertitels heeft 😛

Hoe zit 't met de overname plannen?
Reputatie 7
Hi bujazebra, daar kunnen we nu nog geen antwoord op geven. Maar als de overname van Tele 2 doorgaat dan gaan we zeker kijken wat we kunnen gebruiken en ondertiteling (en het televisie aanbod in zijn algemeenheid) zal hier ongetwijfeld onder vallen! 🙂
Reputatie 2
Ik las of hoorde ergens dat T-mobile samen wil met Tele2, als dat gaat gebeuren krijgen wij dan wellicht hún ondertiteling?
Reputatie 2
Wij wachten af en houden ons in wat juichen en aanmoedigen betreft 🙄
Reputatie 7
Hi HoppieDroppie en bujazebra, we weten dat het inmiddels érg lang duurt en we hebben dit ook doorgegeven richting de achterwacht (we hebben onder andere dit topic als voorbeeld aangehaald). We zijn écht bezig met een oplossing en de 'fix' moet nu getest worden zodat we hem daarna uit kunnen rollen. Onze collega heeft de testers gevraagd om hier mee aan de slag te gaan zodra het kan. Ik durf nog even geen uitspraak te doen over wanneer we de update daadwerkelijk aan kunnen gaan bieden gezien de eerdere vertraging maar ik kan jullie verzekeren dat er absoluut aan gewerkt wordt!
Reputatie 2
Sja, ik wil wel overstappen met m'n tv en internet naar Tele2 (wiens ondertiteling het wèl doet op de BBC) maar m'n man wil er niet aan 🙄
Reputatie 1
Vannacht is er weer een update geweest. Had gehoopt dat de belofte dat de ondertiteling voor BBC 1 en 2 van de zomer geregeld zou worden nu inderdaad nagekomen zou zijn. Maar helaas, ben dus weer behoorlijk in de maling genomen en aan het lijntje gehouden.

Is dit echt de bedoeling van jullie? Zeg gewoon eerlijk dat het NOOIT in orde komt en hou op met valse voorlichting geven.

Een zeer teleurgestelde HoppieDroppie
Reputatie 2

Je kan je tv altijd opzeggen, alleen verlies je combikorting. Internet zit je sowieso een jaar aan vast ...

Dan kan ik m'n internet toch 'downgraden' tot 20mb/s, en dan alle tv-pakketten weghalen, zodat ik alleen nog maar het miniemste betaal (so what, als ik die combi korting verlies, dan heb ik in geval m'n subtitles weer terug).

Ik zie dit wel zitten
Reputatie 6
Badge
Ik heb nou al drie maanden keurig mijn rekeningen van T-mobile betaald en al drie maanden heb ik geduldig zitten wachten op de ondertitels, als wat HoppieDroppie zegt waar is, nl. dat je na zes maanden je televisie abonnement bij T-mobile kan opzeggen, dan overweeg ik serieus om nu al mijn congé in te dienen en mijn televisie en internet abonnement elders onder te brengen.

's Even zien... als mijn televisie en internet bijv. naar Tele2 gaan, dan kost mij dat €59,00 (na zes maanden €64,00), en ik heb dan 80mb/s internet, TV basis (de 52 populairste kanalen), het plus pakket (nóg 26 kanalen), Ziggo Sport Totaal en een Interactief TV kastje wat geschikt is voor HD.

Kun je mij één reden geven waarom ik dat niét zou doen, Sander?

Weet de afdeling televisie van T-mobile wel wat zij veroorzaken?

Je kan je tv altijd opzeggen, alleen verlies je combikorting. Internet zit je sowieso een jaar aan vast ...
Reputatie 2
Ik heb nou al drie maanden keurig mijn rekeningen van T-mobile betaald en al drie maanden heb ik geduldig zitten wachten op de ondertitels, als wat HoppieDroppie zegt waar is, nl. dat je na zes maanden je televisie abonnement bij T-mobile kan opzeggen, dan overweeg ik serieus om nu al mijn congé in te dienen en mijn televisie en internet abonnement elders onder te brengen.

's Even zien... als mijn televisie en internet bijv. naar Tele2 gaan, dan kost mij dat €59,00 (na zes maanden €64,00), en ik heb dan 80mb/s internet, TV basis (de 52 populairste kanalen), het plus pakket (nóg 26 kanalen), Ziggo Sport Totaal en een Interactief TV kastje wat geschikt is voor HD.

Kun je mij één reden geven waarom ik dat niét zou doen, Sander?

Weet de afdeling televisie van T-mobile wel wat zij veroorzaken?
Reputatie 7
Hoi @bujazebra

Dit ging om onderhoud. Dit doen we om alles stabiel te laten draaien. Als er een aanpassing wordt gedaan, spreken we van een update of een upgrade. Ik houd jullie op de hoogte, zodra ik meer weet!
Reputatie 2
Ik kreeg net bericht dat T-mobile op de 28e groot onderhoud gaat uitvoeren.... da's dan zeker 'DE' grote update met de ondertiteling ☝️☝🏻☝🏼☝🏽☝🏾☝🏿👆👆🏻👆🏼👆🏽👆🏾👆🏾👆🏿
Reputatie 2
Hoi bujazebra,

Ook ik houd dit scherp in de gaten en herinner de TV mensen vaak aan deze update. Wees gerust hij gaat zeker komen! Hoe kom je trouwens aan de maand juni? Ik sprak van deze zomer...


Mis, Brian sprak van vóór de zomer (en de zomer is de 21ste begonnen, hier in Rotterdam tenminste...)
Reputatie 7
Hoi bujazebra,

Ook ik houd dit scherp in de gaten en herinner de TV mensen vaak aan deze update. Wees gerust hij gaat zeker komen! Hoe kom je trouwens aan de maand juni? Ik sprak van deze zomer, en dat staat nog steeds. Voor juni heb ik niets gehoord. Zodra ik een vaste datum heb, zet ik deze in hoofdletters in dit topic! 😃
Reputatie 2
Zodra ik een datum heb waarop de grote update plaatsvind, zal ik deze hier posten. Dat het deze zomer gaat gebeuren is vrijwel zeker! Ik weet dat ik veel vraag, maar ik moet nog een klein beetje geduld vragen. We zijn er bijna!

Nog geen preciezere datum, Sander (mijn beetje geduld begint aardig op te raken)?

Reageer