Beantwoord

Ondertiteling loopt voor E-entertainment

  • 7 February 2020
  • 11 reacties
  • 302 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds ik T-mobile Thuis hebt loopt de ondertiteling een paar seconde voor op het kanaal van E-entertainment. Bij Andere kanalen heb ik nergens last van. Is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Brian 12 February 2020, 10:26

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @VeraOff, dank voor de melding! Zou je onderstaande eens willen proberen?

 

1. Klik op Menu
2. Klik op instellingen
3. Klik op Video en audio
4. Scroll bij Ondertiteling van links naar rechts om een andere taal te zoeken
5. Bevestig met OK (vinkje komt bij taal te staan)
6. Druk op Exit om menu te sluiten.

 

Mocht dit het niet oplossen dan ga ik dit doorgeven aan ons TV Team om te kijken of we dit aan kunnen passen. 

Ik heb al lang hetzelfde probleem met deze zender. Op dit moment loopt er zelfs ondertiteling van een andere programma bij! Super irritant! Heb van alles geprobeerd maar kan de ondertiteling niet alleen niet veranderen naar bv Engels maar ook niet uitzetten. Ik vink het aan in de instellingen maar er gebeurt niets! Modem aan en uit zetten helpt ook niet :(

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Syllie020, ik kan mij voorstellen dat dit niet zo fijn kijkt! Kun je mij laten weten of je dit probleem alleen ervaart als je via de TV Box kijkt, of juist via de TV app of via TV Anywhere of allemaal? Als het om de TV Box gaat, wil ik je vragen de volgende herstart uit te voeren, dit lost in veel gevallen de problemen op!

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!

Bedankt voor je reactie @Ginny ik heb net alle handelingen volgens de volgorde stap voor stap gedaan, 2x zelfs maar helaas het probleem is hiermee niet opgelost :(

Nog even gekeken op Tv Anywhere app en hier loopt helemaal geen ondertiteling voor E! ondaks dat deze wel bij de instellingen aangevinkt staat. 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Syllie020,

Thanks voor je bericht! Momenteel krijgen we enkele signalen binnen dat de zender E! Entertainment niet naar behoren werkt. Na uitgebreid zelf te hebben getest via verschillende platformen, zijn we een onderzoek begonnen om het probleem op te lossen. Ons specialistische tv team gaat keihard voor je aan de slag. Excuses voor het ongemak! 

Bedankt voor je reactie! Ik zag indd dat er aan gewerkt werd. De zender was vanochtend uit de lucht maar nu is ie weer terug en de ondertiteling loopt weer zoals het hoort! Mijn dank is groot! :)

Reputatie 7
Badge +4

Yay, wat fijn dat je weer van de zender kan genieten @Syllie020! Merci voor het doorgeven en maak er een fijne dag van. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.

Hi, mijn blijdschap was helaas van korte duur want het probleem is teug :(

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Syllie020, ik had echt gehoopt dat je vanaf nu ongestoord van E! Entertainment kon genieten! Dus heel goed dat je weer aan de bel trekt, zodat wij dit weer zo snel mogelijk kunnen aanpakken. Ter check: kan je de zender helemaal niet bekijken of ervaar je momenteel enkel issues met de ondertiteling? Ik ben gelijk gaan testen en ik kan de zender wel bekijken, maar zie dat de ondertiteling ontbreekt. Dit nieuws over de ondertiteling heb ik zojuist doorgespeeld naar mijn collega van de technische dienst, zodat dit verholpen kan worden. Ik laat het je weten zodra ik hier een update over binnenkrijg. Sorry hiervoor! 

Dank voor je reactie @Lisa het gaat indd alleen om de ondertiteling. Er loopt weer een ondertiteling van een ander programma bij en ik kan deze helaas niet zelf uitzetten in de instellingen. Liever heb ik er geen ondertiteling dan een verkeerde ;)

Reputatie 7
Badge +4

Merci voor de snelle aanvulling @Syllie020! Ik heb een verzoek voor je ingeschoten bij onze technsiche dienst. De komende dagen houd ik dit goed voor je in de gaten, zodat ik alle updates hierover met je kan delen. Hopelijk kan ik je snel verblijden met goed nieuws! 

Reageer