Sinds ik T-mobile Thuis hebt loopt de ondertiteling een paar seconde voor op het kanaal van E-entertainment. Bij Andere kanalen heb ik nergens last van. Is dit op te lossen?
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelSinds ik T-mobile Thuis hebt loopt de ondertiteling een paar seconde voor op het kanaal van E-entertainment. Bij Andere kanalen heb ik nergens last van. Is dit op te lossen?
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelHi
1. Klik op Menu
2. Klik op instellingen
3. Klik op Video en audio
4. Scroll bij Ondertiteling van links naar rechts om een andere taal te zoeken
5. Bevestig met OK (vinkje komt bij taal te staan)
6. Druk op Exit om menu te sluiten.
Mocht dit het niet oplossen dan ga ik dit doorgeven aan ons TV Team om te kijken of we dit aan kunnen passen.
Ik heb al lang hetzelfde probleem met deze zender. Op dit moment loopt er zelfs ondertiteling van een andere programma bij! Super irritant! Heb van alles geprobeerd maar kan de ondertiteling niet alleen niet veranderen naar bv Engels maar ook niet uitzetten. Ik vink het aan in de instellingen maar er gebeurt niets! Modem aan en uit zetten helpt ook niet :(
Hoi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!
Bedankt voor je reactie
Nog even gekeken op Tv Anywhere app en hier loopt helemaal geen ondertiteling voor E! ondaks dat deze wel bij de instellingen aangevinkt staat.
Hoi
Thanks voor je bericht! Momenteel krijgen we enkele signalen binnen dat de zender E! Entertainment niet naar behoren werkt. Na uitgebreid zelf te hebben getest via verschillende platformen, zijn we een onderzoek begonnen om het probleem op te lossen. Ons specialistische tv team gaat keihard voor je aan de slag. Excuses voor het ongemak!
Bedankt voor je reactie! Ik zag indd dat er aan gewerkt werd. De zender was vanochtend uit de lucht maar nu is ie weer terug en de ondertiteling loopt weer zoals het hoort! Mijn dank is groot! :)
Yay, wat fijn dat je weer van de zender kan genieten
Hi, mijn blijdschap was helaas van korte duur want het probleem is teug :(
Hi
Dank voor je reactie
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.