Beantwoord

Ondertiteling op CBS-reality

  • 3 August 2017
  • 9 reacties
  • 721 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik ben nieuw op het forum. Ik kijk op CBS reality graag naar Ocean Patrol, maar de laatste dagen is ineens de ondertiteling niet meer beschikbaar. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Sander 11 August 2017, 14:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hoi Reginapol,

Welkom welkom! :)

Vreemd, dat het eerst wel altijd zichtbaar was. Dan kunnen er twee zaken aan de hand zijn. Of de TV Box is wat in de war. Een reset zou dit moeten verhelpen. Check ook goed de ondertiteling in het menu. zap een paar keer van uit naar aan of Engels naar Nederlands.

Ook kan het zijn dat de zender gestopt is met de ondertiteling. Wij geven namelijk één op één de stream door van de zender. Ik kan mij niet voorstellen dat wij plots gestopt zijn met die ondertitels. Is er wellicht iemand anders met het Entertainmentpakket die kan controleren of hij/zij wel ondertitels heeft? Of iemand die makkelijk kan controleren of deze zender/programma bij een andere provider wel ondertitels weergeeft?
Reputatie 5
Ik kan bevestigen dat bij Ziggo CBS Reality gewoon subs heeft, dus aan het signaal van CBS ligt het niet.

Is er toevallig een firmware update geweest voor de tv box?

Reputatie 7
Bedankt ShadowLea!

Dat sluit al het één en ander uit. Of is Judge Judy ook bij @reginapol met ondertitels?

@ShadowLea, kun je ook controleren of Ocean Patrol op Ziggo ondertiteling heeft? Vanavond om 19:20 en morgenmiddag om 12:15. 🙂
Reputatie 5
@Sander Ocean Patrol om 19:20 heeft bij Ziggo gewoon subs. 🙂



(Overigens hebben de reclameblokken totaal géén ondertiteling.)
Reputatie 7
@ShadowLea, bedankt voor de foto's! Dit wijst ons in de juiste richting. :)

@reginapol,

Ik heb een update. Zoals hierboven al blijkt, er is niets mis met het signaal van de zender zelf. Die geeft keurig de ondertiteling mee. We hebben nu onderzocht wat er fout gaat, Wij maken gebruik van twee verschillende netwerken, eentje van onszelf en eentje huren we (verschilt per postcode). Op ons eigen netwerk komt de ondertiteling ook goed door. Op dat gehuurde netwerk dus niet. We hebben dit dan ook meteen kenbaar gemaakt en het is in onderzoek. Zodra ik meer weet, zal ik het hier posten! Bedankt voor de melding, hier zijn we blij mee! Zo weten we het als iets misloopt. 🙂

Probleem doet zich blijkbaar opnieuw voor. Geen ondertiteling via tmobile thuis. Gecheckt bij Ziggo en daar wel ondertiteling aanwezig. 

Reputatie 7

Hi @S.lippold, top dat je dit hier meldt! Als het goed is, kan je dit op de volgende manier weer tevoorschijn krijgen. Zou je de ondertiteling taal eens willen aanpassen naar een andere taal en vervolgens weer willen terugzetten? Dat kun je op de volgende manier doen:

  • Open de Mini-gids door op het pijltje omhoog of omlaag de klikken (afstandbediening).
  • Ga naar het programma waar je een ondertiteling voor wil instellen > klik op OK
  • Kies met de pijltjes toetsen de gewenste instelling > ‘Opslaan’ 

Ik hoop dat dit het probleem bij je oplost! Kan je dit aan me laten weten? Fingers crossed! 😁

Beste Lisa, bedankt voor je bericht.  Kon jouw aanleiding niet geheel volgen. Punt van taal wijzigen niet tegen gekomen.  Maar op wonderbaarlijk wijze nu wel weer ondertiteling. 👍👍👍😃

Reputatie 7

Yay, wat fijn om te lezen @S.lippold! Haha oeps, excuses als ik mijn vorige reactie iets te ingewikkeld heb geschreven. Gelukkig is de ondertiteling weer teruggekeerd. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan zeker weten. Geniet van de rest van je dag! 🎈

Reageer