Beantwoord

Onjuiste informatie en slechte TV app

  • 14 June 2022
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Communiceren dat je diensten makkelijk aan en uit kan zetten. Vervolgens zit je aan een 12 maanden abonnement voor een TV dienst dat niet werkt. Dramatisch slechte Apple TV app. De ontwikkelaars hebben de app dronken ontwikkelt zo lijkt het. Vervolgens een eigenwijze en niets kunnende klantenservice agent via de chat. Ik wil gewoon mijn TV dienst opzeggen die ik niet gebruik.

 

Laat niet vaak een slechte review achter. Helaas nu door de dramatisch slechte ervaring wel even de moeite genomen om diverse review sites af te gaan en mijn ervaring te delen. Wat een verassing… het barst van de 1/10 ervaringen overal….

icon

Beste antwoord door Boris 15 June 2022, 12:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @agrapusher,

Dank voor je duidelijke signaal en bericht! Ik begrijp dat je gistermiddag contact heb gehad met mijn collega via Twitter, om samen met haar de tv-dienst op te zeggen. Intern zijn de voorbeeld die je daar hebt door doorgegeven ook doorgezet. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak en door jouw signaal kunnen wij alleen maar onze diensten verbeteren. Mocht je onverhoopt ook ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. We staan voor je klaar!