Beantwoord

onterechte factuur

  • 17 March 2023
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Beste T-mobile,

 

Wij waren overgestapt van kpn naar T-mobile. Dit abonnement is op vrijdag 20 januari ingegaan en aangesloten. Dit bleek alleen internet te zijn en geen tv. Waarschijnlijk een miscommunicatie met jullie. Uiteindelijk de dag erna toch een tv kastje gekregen en aangesloten. Al meteen bleef het beeld hangen en haperen. Maandag contact gehad met jullie, er zou iemand van de technische dienst ons bellen. Dit is nooit gebeurd. We hebben een week zonder tv gezeten en uiteindelijk maar besloten om terug te gaan naar Kpn. Nu sturen jullie een factuur van 288 euro. Ik heb al telefonisch contact gehad en die mevrouw aan de lijn vond dit ook niet netjes. Volgens mij heb ik gewoon recht om vrij binnen 2 weken op te zeggen. En al helemaal als de tv nooit gewerkt heeft. Natuurlijk ga ik deze factuur niet betalen voor een dienst die nooit heeft gewerkt. Ik neem aan dat het in jullie systeem staat dat er die maandag meteen een melding is gedaan dat er technische problemen waren. Ik ben ook mobiel klant bij jullie maar als dit niet word opgelost stap ik helemaal over met T-mobile. Ik verwacht een oplossing

 

Groetjes Amy 

icon

Beste antwoord door Tommie 17 March 2023, 13:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Amylovesfjorden, ik vind het jammer om te horen dat je bij ons weg bent! Je hebt de overstap netjes binnen de 14 dagen geregeld. Omdat het op de laatste dag is gebeurt heeft ons systeem dit niet herkent. Ik heb het zojuist goed in het systeem gezet. Je kan de factuur als niet verstuurd beschouwen. Veel succes met je nieuwe provider!

Reageer