Beste T-mobile,
Wij waren overgestapt van kpn naar T-mobile. Dit abonnement is op vrijdag 20 januari ingegaan en aangesloten. Dit bleek alleen internet te zijn en geen tv. Waarschijnlijk een miscommunicatie met jullie. Uiteindelijk de dag erna toch een tv kastje gekregen en aangesloten. Al meteen bleef het beeld hangen en haperen. Maandag contact gehad met jullie, er zou iemand van de technische dienst ons bellen. Dit is nooit gebeurd. We hebben een week zonder tv gezeten en uiteindelijk maar besloten om terug te gaan naar Kpn. Nu sturen jullie een factuur van 288 euro. Ik heb al telefonisch contact gehad en die mevrouw aan de lijn vond dit ook niet netjes. Volgens mij heb ik gewoon recht om vrij binnen 2 weken op te zeggen. En al helemaal als de tv nooit gewerkt heeft. Natuurlijk ga ik deze factuur niet betalen voor een dienst die nooit heeft gewerkt. Ik neem aan dat het in jullie systeem staat dat er die maandag meteen een melding is gedaan dat er technische problemen waren. Ik ben ook mobiel klant bij jullie maar als dit niet word opgelost stap ik helemaal over met T-mobile. Ik verwacht een oplossing
Groetjes Amy
Beste antwoord door Tommie
Bekijk origineel