Beantwoord

Ontvanger loopt steeds vast

  • 30 November 2020
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 19 reacties

Na de overstap op het cloud platform loopt de ontvanger steeds vast. Dit gebeurt meermaals per dag en ook elke dag.

Ik ben nu echt klaar met T-Mobile en ga een ontbinding van het contract vragen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 December 2020, 08:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BromE, we gaan het samen aanpakken en ervoor zorgen dat de TV Box niet meer vastloopt!

Momenteel heb jij vier TV Boxen, loopt T-Mobile TV bij alle vier de boxen vast? Wil je het modem en je TV box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit je TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! Werkt het nog niet? Geen zorgen, stuur me een bericht, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb ook nog een aanpassing gedaan in de twee TV Boxen die ik kan uitlezen in de lijnmeting. Kun je alsjeblieft controleren of dit geholpen heeft? Alvast bedankt voor je medewerking!

Reputatie 2

4 boxen, maar 3 worden echt amper gebruikt. Ik zal vanavond (4/12) de stappen uitvoeren en hier terugkoppelen Jason

Reageer