Beantwoord

Ontwikkelingen digitale televisie?

  • 26 February 2019
  • 5 reacties
  • 388 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 53 reacties
Goedemiddag,

Ik ben benieuwd of T-Mobile ook ergens publiceert welke ontwikkelingen op tv gebied ze in de nabije toekomst willen toepassen. Ik ben zelf nu 1 jaar abonnee, en ben erg gecharmeerd van de TV Anywhere app, maar veel minder gecharmeerd van de tv kastjes. Mijn ervaring met KPN was op dat gebied een stuk beter. Ontwikkelingen die ik zou toejuichen:
- opnemen in de cloud
- tv gemist functie op tv kastje minimaal net zo functioneel als tv-anywhere (dus via tv gids kunnen terugscrollen, minimaal evenveel programma's terug kunnen zien, direct kunnen terugzien, kwaliteit van streams zo goed mogelijk)
- liefst tv kastje helemaal overbodig maken door TV Anywhere uit te breiden dat deze 'thuis' alle zenders kan streamen, in de hoogste mogelijke resolutie? Dan kan met een Chromecast of Apple tv of Android box of tv app een veel betere gebruikerservaring worden gecreëerd en ben je gelijk van de kastjes af (evt voor 5 euro per maand beschikbaar stellen voor klanten die dat nog nodig hebben)
- Meer persoonlijke abonnementen kunnen kiezen (zenders die je nooit kijkt uit je abonnement kunnen gooien)

Ik kan op het forum alleen af en toe lezen dat er wordt verwacht dat T-Mobile wel een keer naar cloud opnemen gaat, maar ik zou graag ergens kunnen volgen of soortgelijke ontwikkeling die ik hierboven schets, in de pipeline zit of niet. Dit ook ter bepaling of T-Mobile voor mij nu de best passende oplossing is of niet (waarschijnlijk wel hoor).
icon

Beste antwoord door Sander 3 March 2019, 10:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @yurgr,

Ik deel jouw interesse in het allernieuwste op het gebied voor TV. Er zitten ook heel veel vernieuwingen aan te komen. De markt qua TV is enorm in beweging. Ik heb geen glazen bol en kan niet zien wat er allemaal in petto is, maar we houden wel bij wat we in het verleden al aan verbeteringen hebben doorgevoerd. Zie hier:

Verbeteringen T-Mobile Thuis

Zodra er weer iets nieuws is, passen we het topic aan! 🙂
Reputatie 7
Badge +1
De Anywhere app is inderdaad heel handig, zeker omdat je er ook mee kan casten met behulp van een chromecast of Apple tv, gebruik het zelf boven als mijn zoon komt logeren.

Ga je kijken welke provider de beste app heeft met de meeste mogelijkheden is die van Ziggo in mijn beleving zonder meer een van de beste, zeker wat betreft mogelijkheden, deze is gekoppeld aan je abonnement.

Een goede kennis van me is klant bij Telfort en eerlijk is eerlijk wat mogelijkheden aangaat is hun box veel uitgebreider dan die van T-Mobile, anderzijds is de "beeldkwaliteit" van T-Mobile in mijn beleving beter en dat is ook wat waard.
Reputatie 7
Badge +4
Ik ben oud flickr gebruiker. Ik was daar zeer tevreden over. Vooral het à la carte menu sprak mij zeer aan.

Ik hoop nog steeds dat dergelijke functionaliteit terugkomt als add-on / subscriptie model voor mobiele gebruikers.
Reputatie 3
Maar er is dus niet ergens een overzicht met welke ontwikkelingen T-Mobile bezig is op tv gebied? Daar ben ik namelijk geïnteresseerd in.
Reputatie 7
Nee er is helaas geen roadmap en release datums. dit om teleurstellingen te voorkomen.
Ze geven de aankondiging alleen op het moment dat het word uitgerold.

De volgende update zal zeer binnenkort gaan komen, en zal gemeld worden hier op het forum.

Reageer