Beantwoord

Opeens messsagebox met SSL error in beeld tijdens TV kijken

  • 8 December 2022
  • 2 reacties
  • 590 Bekeken

Zojuist was ik TV aan het kijken en toen kwam er aan het eind van een programma opeens een melding met een SSL error in beeld. Die had 2 knoppen Yes en No.

Eerst dacht ik nog dat het onderdeel van het programma was (of zoiets), want zo’n soort melding had ik nog niet eerder gezien. Het deed mij zelfs denken aan de script-foutmeldingen van Internet Explorer, maar ik zou toch denken dat we dat tijdperk inmiddels wel hebben afgesloten.

Ik wist toen nog niet dat ik die ook met mijn afstandsbediening kon bedienen, dus ik kon opeens niets meer met de settopbox.

Na opnieuw opstarten en resetten van TV-box + modem kreeg ik de melding nog niet weg.

Toen heb ik eens de afstandsbediening gepakt en op OK geklikt. Daarmee activeerde ik de optie Yes, zodat de SSL-error werd genegeerd. Ook na herstarten van de TV-box heb ik de melding niet meer gezien.

Voor mij lijkt het probleem daarmee opgelost, maar ik hoop toch niet dat meer nietsvermoedende TV-kijkers deze melding ook krijgen. Dat kan jullie nog een hoop support-vragen opleveren.

Ik herinnerde mij een mail over werkzaamheden op jullie netwerk, maar dat zou vannacht pas om 1 uur beginnen. Deze foutmelding kwam rond 00:30 uur, dus net wat vroeger.

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 8 December 2022, 09:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik heb deze melding ook half uurtje gelden gekregen. En bij mij nog steeds geen beeld. Na een hele reset…

 

hopelijk ligt het aan hun werkzaamheden en is het in de ochtend weer normaal!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.