Beantwoord

[Opgelost] Storing T-Mobile Thuis Televisie - 2 maart 2017

  • 2 March 2017
  • 96 reacties
  • 16242 Bekeken

Reputatie 2
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 58 reacties
Op dit moment ervaart een klein deel van onze klanten problemen met het gebruik van de TV Box. Televisie kijken is hierdoor niet mogelijk.

Het probleem is bekend bij onze technici en ik kan jullie verzekeren dat we met man en macht werken om het zo snel mogelijk op te lossen. Op het moment dat we meer weten, laten we dat direct weten in dit Forumtopic. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, we houden jullie op de hoogte!
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 3 March 2017, 08:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

96 reacties

Een klein deel? Gezien het aantal meldingen en de locaties is dit meer een landelijke storing. 😉
Reputatie 1
Zo een melding wil je kunnen lezen op het moment dat de storing vastgesteld is en dat was dus iets na middernacht.
Werkt hier weer .Tv Box opnieuw opgestart.
Reputatie 3
Werkte bij mij net ook weer. Voor een uurtje. Toen weer op alle kanalen 'fout opgetreden bij afspelen' en DHCP fout na powerflip.
Bij mij werkte de TV weer nadat ik de router via de website overnieuw opgestart heb. Misschien dat dit bij anderen ook helpt.
Reputatie 5
UPDATE 02/03 09:35 uur

We willen jullie graag wat achtergrondinformatie geven over de storing met T-Mobile Thuis Televisie. In de nacht van 1 op 2 maart 2017 tussen 02:00 uur en 06:00 uur is er onderhoud uitgevoerd op het netwerk. Deze werkzaamheden zijn nodig om onze klant- en datagroei aan te kunnen voor de komende tijd. De impact van deze werkzaamheden zou klein zijn voor onze T-Mobile Thuis klanten. Tussen 02:00 uur en 06:00 uur zou een onderbreking in de televisiedienst zijn van ongeveer twee uur. Het onderhoud is tegen problemen aangelopen. Hierdoor hebben we op het moment een onderbreking aan de TV-dienst voor een deel van onze T-Mobile Thuis klanten.

We zijn met man en macht bezig om deze T-Mobile Thuis klanten zo snel mogelijk weer online te krijgen! Zodra er meer bekend is, plaatsen we een update in dit topic.
Vind het wel raar. Slaapkamer geen last beneden wel storing. Met vodafone thuis nog nooit storing gehad en nu met tmobile thuis wel
Reputatie 1
De storing begon iets na middernacht dus voor het hierboven vermelde tijdstip. Dus of jullie hebben de tijd fout of de storing heeft niets te zien met het onderhoud.

Iwein
Als jullie nou de volgende keer aankondigen dat er onderhoud aankomt, dan weten we het. Deed Vodafone ook altijd. Oh, wacht eens, er zijn heel veel medewerkers van Vodafone meegegaan met deze overname. Mogen zij niet meer klantvriendelijk zijn en wat ze daar geleerd hebben, ook nu toepassen? Slechte zaak dit. En ja, ik kom van Vodafone, dat lijkt me wel duidelijk.

Edit: hier begon de storing trouwens om 00.30 uur, ruim voor de tijd die hierboven genoemd wordt.
Reputatie 2
Bij mij in het zuiden doet de TV het weer. Blijft trouwens wel raar dat de klanten niets van dit onderhoud wisten, normaal krijg je altijd een mail bij gepland onderhoud. De storing bij mij begon overigens al rond 0:30 uur.
Hier in Overijssel nabij Almelo doet de tv het ook niet vanaf vannacht. Alles lopen zoeken en proberen, maar niks hielp.
Mag wel n kleine vergoeding voor de getroffenen komen dacht ik zo.
Reputatie 3
Beetje vreemd dat dit onderhoud niet is aangekondigd. Zoals hierboven al aangehaald : bij Vodafone gebeurde dat wel. Als je weet dat er een onderbreking is dan ga je niet van alles proberen om de boel aan de praat te krijgen.
Overigens hebben we hier (midden NL) weer beeld.
Als ik het goed begrijp is de oorzaak onderhoud wat niet goed is gegaan. Volgens mij hoor je onderhoud toch aan te kondigen ? Storingen kun je niets aan doen (meestal) maar onderhoud ?
Met Vodafone geen probleem gehad, na nog geen 2 weken gelijk hommeles met T Mobile. Erg jammer en behoorlijk valse start !
Hoe gaan jullie dit voorkomen in het vervolg ?
Waardeloos dit. Ik stap over naar Vodafone ( krijg T-Mobile) vanwege problemen. Ben net 2 dagen aangesloten en krijg dit!!!!!
Geen TV vanwege een fout in afspelen.
Hopelijk wordt dit heel snel opgelost. Gisteravond rond 00.30 begonnen., Vanmorgen om 9.30 heeft de TV het 20 minuten gedaan en nu weer dezelfde error melding.:@
Hier doet de box het weer. Nu afwachten voor hoe lang. Ben toch wel benieuwd waar het nu fout is gegaan. Hoop dat tmobile daarin nog wel beter wordt. Bij vodafone was het altijd bekent wanneer er onderhoud was.
Ook ik ben een (voormalig) Vodafone klant en heb nu met de storing te maken. Ook bij mij begon het rond 030 uur en ook ik heb geen aankondiging van werkzaamheden ontvangen zoals we gewend waren bij Vodafone maar ik mag er vanuit gaan dat T-Mobile dit als leermoment meeneemt en dat in het vervolg wel gaat doen? U heeft alle mailadressen dus dat moet wel lukken lijkt me. Dat dit niet gewenst is lijkt me duidelijk, deze storing. Wellicht een compensatie voor het ongemak? Met alleen een valentijnskaartje redt je het niet:D
UPDATE 02/03 09:35 uur

We willen jullie graag wat achtergrondinformatie geven over de storing met T-Mobile Thuis Televisie. In de nacht van 1 op 2 maart 2017 tussen 02:00 uur en 06:00 uur is er onderhoud uitgevoerd op het netwerk. Deze werkzaamheden zijn nodig om onze klant- en datagroei aan te kunnen voor de komende tijd. De impact van deze werkzaamheden zou klein zijn voor onze T-Mobile Thuis klanten. Tussen 02:00 uur en 06:00 uur zou een onderbreking in de televisiedienst zijn van ongeveer twee uur. Het onderhoud is tegen problemen aangelopen. Hierdoor hebben we op het moment een onderbreking aan de TV-dienst voor een deel van onze T-Mobile Thuis klanten.

We zijn met man en macht bezig om deze T-Mobile Thuis klanten zo snel mogelijk weer online te krijgen! Zodra er meer bekend is, plaatsen we een update in dit topic.


Maar dan nog had er op de site moeten staan als geplande werkzaamheden, ziek werd ik er van om iedere keer opnieuw jullie storing of dekking van mobiel te krijgen zien. echt plakwerk
Hier doet de box het weer. Nu afwachten voor hoe lang. Ben toch wel benieuwd waar het nu fout is gegaan. Hoop dat tmobile daarin nog wel beter wordt. Bij vodafone was het altijd bekent wanneer er onderhoud was.

heb er inderdaad naar gezocht, kan beter nu terug naar Ziggo en jaja nieuwe maatje Vodafone !!!!
Op dit moment ervaart een klein deel van onze klanten problemen met het gebruik van de TV Box. Televisie kijken is hierdoor niet mogelijk.

Het probleem is bekend bij onze technici en ik kan jullie verzekeren dat we met man en macht werken om het zo snel mogelijk op te lossen. Op het moment dat we meer weten, laten we dat direct weten in dit Forumtopic. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, we houden jullie op de hoogte!



hj doet t weer even , maar !!! je moet wel iets doen met de AB anders blijft het beeld gewoon zwart. tsjongeejonge.
Nou ben zeer blij dat ik bij ziggo weg ben. Met de horizonbox niks anders dan storing. Nog nooit zo'n slecht product mee gemaakt. Hoop dat dit eenmalig is van tmobile en hoop dat de comunicatie vanaf nu beter gaat
Klopt niet. Mijn TV is precise 00:21 uur uitgevallen. Ook geen aankondigingen van gepland onderhoud.
Reputatie 5
UPDATE 02/03 10:35 uur

Bedankt voor jullie feedback en reacties! We willen jullie zo open en eerlijk vertellen wat er precies aan de hand is en laten zien dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Want wij begrijpen dat dit geen leuke situatie is. We nemen jullie feedback mee!

Iedereen die nog last heeft van deze storing adviseren we om een zogeheten powerflip uit te voeren. In dit topic leggen we stap voor stap uit hoe je dit doet. We krijgen van meerdere klanten door dat dit de oplossing is. Mocht dit het probleem niet verhelpen, probeer het dan over een half uur weer. Ondertussen blijven wij uiteraard hard werken om het probleem volledig op te lossen!
"Powerflip" werkt niet bij mij. Na 10 minuten "starting network", krijg ik nog steeds foutmelding "Fail to retrieve IP address from DHCP server".
hier in almelo ook hetzelfde probleem,powerflip gedaan,niet ok,zelfde melding blijft staan.
ik ben het eens met de opmerking dat er een melding moet komen wanneer er onderhoud
wordt gedaan,kpn en vodafone doen het ook,overigens is dit de tweede maal sinds overgang van vodafone naar t-mobile dat ik een probleem heb met de tv-box,ook al stilstaand beeld gehad,kon
geen kanalen meer kiezen en nu weer fail to retrieve ip-address from dhcp server.
jullie willen de klanten toch niet wegjagen?
pfffff net weer een uurtje TV gehad en hetzelfde euvel: stilstaand beeld, zwart beeld en error.
Ik word er een beetje moedeloos van.
Wanneer wordt dit echt opgelost???