Beantwoord

[Opgelost] Storing T-Mobile Thuis Televisie - 2 maart 2017

  • 2 March 2017
  • 96 reacties
  • 16242 Bekeken

Reputatie 2
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 58 reacties
Op dit moment ervaart een klein deel van onze klanten problemen met het gebruik van de TV Box. Televisie kijken is hierdoor niet mogelijk.

Het probleem is bekend bij onze technici en ik kan jullie verzekeren dat we met man en macht werken om het zo snel mogelijk op te lossen. Op het moment dat we meer weten, laten we dat direct weten in dit Forumtopic. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, we houden jullie op de hoogte!
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 3 March 2017, 08:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

96 reacties

Reputatie 7
Hoi allemaal,

Hier weer een update vanuit onze kant! We proberen zo vaak mogelijk iets met jullie te delen, maar het liefst willen we dan ook concrete, nieuwe informatie voor jullie hebben. 🙂

Het lijkt erop dat het goed nieuws is, want de problemen met de werkzaamheden lijken opgelost te zijn. In de systemen oogt alles goed, dus als je nu nog problemen hebt, voer dan de powerflip op de mediabox uit en kijk of het dan wel werkt. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons dan in dit topic weten!

We delen het liefst zoveel mogelijk informatie met jullie en zullen dan ook jullie feedback over het melden van de werkzaamheden zeker meenemen. Op die manier willen we jullie dan altijd op de hoogte houden van de ontwikkelingen en werkzaamheden die plaatsvinden. Als er iets aan de hand is, dan kun je ervan uit gaan dat wij het op dit forum gelijk laten weten en zoveel mogelijk updates met jullie delen. Daarnaast gebruiken we onder andere My T-Mobile Thuis en de website ook voor mededelingen, dus als je twijfelt, dan kun je dat altijd even controleren!

Mochten er nog meer vragen zijn, dan horen we dat graag van jullie! Hopelijk kan iedereen nu weer gewoon televisie kijken!
mijn vraag niet begrepen mijn 2e tv in de slaapkamer werkt niet in de huiskamer wel en dqt terwijl alles op een modem zit heb niks veranderd aan de kabels of zo maar sins de storing werkt de 2e tv niet meer bellen naar tmobile gaat niet
@rosemoes
Denk dat je die powerflip procedure even moet uitvoeren!

Het lijkt erop dat het goed nieuws is, want de problemen met de werkzaamheden lijken opgelost te zijn. In de systemen oogt alles goed, dus als je nu nog problemen hebt, voer dan de powerflip op de mediabox uit en kijk of het dan wel werkt. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons dan in dit topic weten!
powerflip werkt niet
Om dit moment hier nog steeds storing dus geen tv. na het doen van een powerflip nog steeds niks.
geeft eerst aan no ntp server,use default pool.ntp.org.
en daarna service connection complete.en dan staat het beeld stil en heb ik nog steeds geen tv signaal
Vanmiddag werkte hier de tv ook eindelijk weer, gelukkig! En "hier" is Eibergen in de Achterhoek
powerflip werkt niet

Uit eigen ervaring vandaag weet ik dat de powerflip inderdaad niet werkt. Wat je beter kan doen is de modem via de website overnieuw opstarten. Of de modem resetten. Wel eerst even de TV ontvanger uitzetten. Als het modem klaar is na ongeveer Ă©Ă©n minuut kan de ontvanger weer aan. Website voor Huawei modem is: http://192.168.1.1/
Werkt hier in blokker niet
Reputatie 7
Badge +1
Hier niks gemerkt van een storing, mocht er een storing zijn schakel ik gewoon over op DVB-C via de kabel, heb dan wel wat minder zenders maar in elk geval de belangrijkste.
Helaas werkt het bij mij nog steeds niet (Amsterdam). Ik heb het volgende gedaan.

1. 30 seconden stroom van Interactieve tv box af.
2. Router/modem herstart door stekker eruit te halen
3. Reset van de Router/modem door reset uit te voeren

Helaas merk ik nu dat standaard password van de Router niet meer werkt (User, User). T-Mobile, enig idee hoe op te lossen??
Na twee jaar probleemloos bij Vodafone te hebben gezeten, begint het voor T-Mobile erg slecht.
Bij het gebruik van de settopbox zie je te veel rose (logo's sidebalk letters) erg irritant. Ook een storing zoals vandaag heb ik nog nooit bij Vodafone meegemaakt.
Maar het meest irritant is dat mijn settopbox traag is geworden, zò traag dat het irritant is! Voor ruim €50 per maand verwacht men kwaliteit.
T-Mobile, luister naar je klanten, los alles goed op (zoals Vodafone altijd deed).
Anders gaan jullie net als Ziggo veel klanten verliezen.
Helaas merk ik nu dat standaard password van de Router niet meer werkt (User, User). T-Mobile, enig idee hoe op te lossen??

Het password is niet "user", maar je kunt het op de meegeleverde stikker vinden onderaan.
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen allemaal,

Ik heb goed nieuws! De storing is volledig opgelost dus het zou weer moeten werken bij iedereen. Mocht je nog problemen ervaren, voer dan de powerflip op de mediabox uit en kijk of het dan wel werkt. Dit schijnt het probleem goed op te lossen. Mocht een powerflip niet de oplossing zijn, geef dan in dit topic aan wat voor foutmelding je te zien krijgt. Wij helpen je dan graag verder.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Wij willen jullie ook bedanken voor de feedback die we hebben ontvangen. Wij zijn met man en macht bezig geweest om dit op te lossen en om jullie in dit topic up to date te houden van alle ontwikkelingen. Jullie inbreng over de verbinding bij jullie thuis heeft ons erg geholpen!

Ik hoop dat jullie weer zorgeloos tv kunnen kijken! Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Nee,

het werkt nog steeds niet. Inmiddels wel ( na veel omzwerving ) gelukt om een account voor dit forum werkend te krijgen. Toch jammer dat je doorgestuurd wordt naar mytmobile... ...terwijl je dat als thuis-klant niet hebt natuurlijk.

Router blijft melden dat er geen WAN is. TD als gebeld en zouden er naar gaan kijken v/a 9u. Any clues iemand?

TD zegt "toeval", maar lijkt me wel héél toevallig dat na het ( geheime ) onderhoud ineens mijn glasvezel verbinding 't niet meer doet.

Al 1,5 dag geen TV en geen internet
( favoriete series etc. die opgenomen hadden moeten zijn worden en gaan worden naar de knoppen ).

Webcare reageert niet. Na 12u wachten nog eens getweet en dan worden ze wakker. Met als tip: Powerflip.

...en nu de echte oplossing?:@
2 Jaar lang was ik een tevreden klant van Vodafone home. Nooit geen enkele problemen/storing ondervonden. Nu sinds vorige week al continue dat de tv "vast loopt" en error aangeeft.
Duizend x al modem "geflipt" en setup box opnieuw opgestart. Telkens daarna het probleem opgelost voor.......enkele uren en dan weer het zelfde!!

Een keer een korte storing, tuurlijk kan. Maar dit begint ronduit irritant te worden.
Ben ook van mening dat hier best een "vergoeding" tegenover mag staan! Men betaalt voor een goed werkend pakket, niet eentje waar men het bloed van onder de nagels krijg!!!
Bij ons werkt de interactieve tv nog steeds niet naar behoren. Sinds ruim een week haperend beeld en problemen met het afspelen van opgenomen programma's (error meldingen). Sinds twee dagen krijgen we om de haverklap de melding op de tv "buiten bereik". Powerflips van de box werken niet (meer) en ook het aan-/uitzetten van het modem levert niks op. :@

We zijn er met gemak een beetje klaar mee. Twee jaar lang waren wij tevreden klant van Vodafone. Eigenlijk nooit storingen of problemen. Sinds de overname door T-Mobile zijn er opeens problemen met interactieve tv. Hoe kan dat? Er zou toch niets veranderen....?

Ik hoop toch dat het probleem snel opgelost wordt, anders is de overstap naar een andere provider snel geregeld.
Reputatie 7
Hi allemaal,

Ondanks dat het probleem opgelost is, zien we toch dat er af en toe nog iemand problemen ervaart. Het advies hiervoor blijft hetzelfde, dus blijf de powerflip van tijd tot tijd testen. Dit is uiteindelijk voor iedereen de oplossing gebleken, dus wellicht heeft het even tijd nodig, maar het komt vanzelf goed!

We snappen ook dat dit een stroeve start is, maar het onderhoud moest sowieso plaats gaan vinden, dus dat is net de pech dat het dan niet lekker verloopt. Laten we het op een valse start houden en dat het vanaf hier alleen maar goed mag gaan!
Hier ook geen signaal en geen verbetering, ook niet na herstarten/wisselen van alle boxen en poorten en het modem.

Ik zou me ook schamen als bedrijf om een advies af te geven als " het van tijd tot tijd uittrekken van de tv-box". We hebben ook nog andere dingen te doen in het leven.

En hier ook nooit problemen gehad toen het nog Vodafone Thuis was
Reputatie 5
Badge
Hi allemaal,
We snappen ook dat dit een stroeve start is, maar het onderhoud moest sowieso plaats gaan vinden, dus dat is net de pech dat het dan niet lekker verloopt. Laten we het op een valse start houden en dat het vanaf hier alleen maar goed mag gaan!


Bij Vodafone kregen we altijd een mailtje met wanneer er werkzaamheden zijn, gezien het aantal klachten hier misschien wel handig als T-Mobile dat ook zou doen? 🆒
Heel raar dit! Nog altijd probelemen met de tv die vast loopt om de zoveel uur en waarbij internet ook uitvalt. Na dit hier al te hebben aangekaart, vorige week ook maar eens gebelt; want op dit forum stond dat het opgelost was. Krijg je te horen dat het probleem helemaal nog niet opgelost was??? Nee inderdaad, nu al dikke drie weken gewoon fuck!
Hoor ik iets van compensatie of dergelijke? Nee natuurlijk niet.
mag nu toch eens hopen dat er wat gaat gebeuren anders laat ik mijn contract ontbinden. Dat moet geen probleem zijn want jullie geven mij niet waar ik wel de volle pond voor moet betalen!!
Ja inderdaad, want het wel een beetje ZAT!!
Reputatie 5
Goedemorgen broedertje1,

Ik begrijp heel goed dat je wilt dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost, maar het is niet toegestaan om in drie verschillende topics dezelfde reactie te plaatsen. Dit is tegen de Huisregels van het forum. Ik heb je hier ook voor gewaarschuwd in het andere topic waarin je hebt gereageerd. Wil je hier in het vervolg op letten? Jouw bericht in dit topic wordt vanzelf opgepakt, op volgorde van oud naar nieuw beantwoorden wij alle berichten hier op het forum.

Dit topic gaat op slot.