Oplossingen voor jouw TV-probleem

  • 9 March 2018
  • 0 reacties
  • 4507 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Na een lange dag werken heb je natuurlijk behoefte aan ontspanning met jouw favoriete TV-programma, het nieuws of de spannendste sportwedstrijden. Of een gezellige filmavond met je kinderen en/of vrienden mag ook niet missen in het leven. Plof lekker op de bank en zet de TV met T-Mobile Thuis aan!

Het kan voorkomen dat je een probleem ervaart met de TV. Ik help je graag om dit op te lossen. Hieronder heb ik voor je op een rijtje gezet hoe je het probleem snel en makkelijk zelf kunt oplossen.

Blokkerig/haperend beeld
Heb je last van blokkerig of haperend beeld? Dat kan verschillende oorzaken hebben. Lees ons topic hierover.

Foutmelding
Krijg je helemaal geen beeld, maar een foutmelding op jouw TV-scherm? In ons topic over de foutmeldingen hebben we ze op een rijtje staan met de bijbehorende betekenis en oplossing.

Schijfruimte is vol
Is jouw schijfruimte vol? Dan maken we die graag voor jou vrij! Laat een berichtje achter in dit topic en dan gaan wij ervoor zorgen dat het goedkomt. Ondertussen zijn we ook aan het zoeken naar een permanente oplossing, we verwachten hier dus snel verbetering in door te kunnen voeren!

Afstandsbediening
Ben je jouw afstandsbediening kwijt, of reageert deze niet goed met de TV Box? Lees in ons afstandsbedieningtopic wat je kunt doen.

TV Anywhere
Heb je problemen met de TV app TV Anywhere? Volg dan dit stappenplan om de app weer snel werkend te krijgen: alles over TV Anywhere.

Kom je er niet uit? Stel je vraag dan in een van de bovenstaande topics zodat ik meteen weet waar jouw probleem over gaat. Meld wat je al geprobeerd hebt, dan kan ik je gericht verder helpen!




This topic has been closed for comments