Beantwoord

Opname en overzetten

  • 20 March 2017
  • 1 reactie
  • 364 Bekeken

Hallo,

Sinds kort zijn wij overgestapt van Ziggo naar T-Mobile thuis (Vodafoon) Maar grote verschillen zie ik in de opname. Oudere opnames gaan gewoon door ook al is de serie gestopt.
Tijdens een opname van zender wisselen is geen optie dan loopt de zenders vast. En moet ook eerlijk zeggen het duurt vrij lang voordat het afstandsbediening reageert op je toetsdruk. (wanneer je menu indrukt moet je wachten of dat daadwerkelijk overkomt) en als je van zender veranderd moet je ook geduld hebben. Jammer eigenlijk.
Of zitten wij niet helemaal correct?
icon

Beste antwoord door Sander 28 March 2017, 13:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Alex1703, goed dat je dit even laat weten. Bedankt voor je geduld trouwens, meestal reageren we iets sneller. :S Ik loop je punten even langs.
-Opnames lopen door. Ik vrees dat de TV Box wat in de war is. Ik wil deze een fabrieksreset geven. Kun je mij hiervoor jouw postcode, huisnummer en geboortedatum in een privébericht sturen? Let op: je bent dan wel je gemaakte opnames kwijt. Is dat oké?
-Traagheid. Dit kan te maken hebben met dezelfde verwarring van je box. Ik hoop dat de reset hulp biedt!

Bedankt voor de overstap trouwens. En welkom op het forum! 🆒

Reageer