Beantwoord

Opname mislukt (foutmelding 132210)

  • 9 November 2022
  • 7 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg vanavond steeds foutmelding 132210 als ik een cloud opname in wil stellen. Restart van kastje heeft geen effect. Zelfde melding ook in de app.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 11 November 2022, 08:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @MarLut, merci voor jouw snelle melding! Hartstikke fijn dat je dit meteen hebt laten weten. Dit issue is gisteravond ook opgemerkt door onze technische dienst en er wordt dan ook aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Het betreft het verwijderen van een bestaande opname en het maken van een nieuwe opname. Excuses voor het ongemak. We houden iedereen op de hoogte in het onderstaande topic:

 

Reputatie 3

Ben nu ook alle opgenomen en geplande programma's kwijt. Hoop wel dat dit tijdelijk is.

Reputatie 7

Hi @Rien.1945, het issue is doorgezet naar onze leverancier! Hopelijk volgt er snel een nieuwe update, zodat we weten dat het weer is opgelost. Er wordt gelukkig hard aan gewerkt. 

Sinds gisteravond 132210 probleem om programma's te verwijderen en op te nemen ... storend ... opnieuw opgestart en ook gereset werkt niet ... net weer even geprobeerd nu nog steeds niet ... zag dat er aan gewerkt wordt door T- mobile

Wij hebben oooook sinds gisteren hetzelfde 132210 probleem!

Reputatie 1

Ik krijg vanavond steeds foutmelding 132210 als ik een cloud opname in wil stellen. Restart van kastje heeft geen effect. Zelfde melding ook in de app.

 

Ik heb dit probleem dus inderdaad met het verwijderen van opnames….

Reputatie 7

Hi allemaal, ik heb goed nieuws voor jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag weten op te lossen. Werkt het bij jullie nu weer zonder problemen? Ik hoor het graag. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan ga ik daar achteraan. Veel kijk-plezier allemaal! 😊

Reageer