Beantwoord

Opname speelt begin maar springt naar einde bij doorspoelen

Sinds 1 a 2 weken hebben wij een probleem met de opnames. Op het moment dat je een opname start, dan begint het beeld bij het begin. Wanneer je vervolgens door wil spoelen naar het begin van het daadwerkelijke programma, dan springt de opname naar het einde. De functie terug naar het begin werkt ook niet. Hierdoor moeten we steeds de gehele opname handmatig terug spoelen.

icon

Beste antwoord door Jason 24 May 2021, 14:23

Bekijk origineel

103 reacties

Hoi @Lisa 

Zoals verwacht na het lezen van eerdere reacties heeft de powerflip niet geholpen. De oudere opnames willen nog steeds niet opstarten of lopen direct vast.

Zoals ik al aangaf gebeurt dit ook bij het bekijken van deze specifieke opnames op mijn tv via de app en ik zie nu ook op mijn mobiele telefoon via de T-mobile TV app. Dit heeft dus niets te maken met onze modem of ontvanger.

Het wegvallen van het geluid of het opstarten met een zwart beeld kan ik zo niet testen. Dit gebeurd niet altijd.

En terugkomend op je vraag. We hebben een Sonos aan de TV hangen. Niet rechtstreeks aan de T-mobile apparatuur. Maar aangezien ik niet de enige ben met deze problemen zal ook dit niet de reden kunnen zijn.

Graag ontvang ik spoedig een oplossing van je.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Alke, heel erg bedankt voor deze terugkoppeling! Helemaal helder zo. Ik heb gelijk een verzoek voor je ingeschoten bij onze technische dienst om in deze punten te duiken. Dit houd ik goed voor je in de gaten, zodat ik alle updates hierover met je kan delen. Ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt uitgezocht en opgelost! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Alke, zoals beloofd heb ik het onderzoek in de gaten gehouden! Graag kom ik bij je terug met een update. De oudere opnames waarbij je problemen ervaart, dat is nog een nasleep van het probleem dat een tijd terug speelde met Cloud Opnemen. Dit kan niet meer gefixt worden, excuses daarvoor. Kan je daarnaast van de opnames die niet soepel vooruit spoelen enkele voorbeelden doorzetten? Daarmee bedoel ik concrete voorbeelden van programma's/zenders inclusief tijdstippen/datums, dat helpt mijn collega's enorm. Zou je ook nog een filmpje kunnen sturen via WeTransfer van het zwarte beeld zonder geluid bij het aanzetten van de TV Box? Vervolgens ga ik dit meteen weer doorzetten, zodat wij tot de oplossing komen. 

Reageer