Beantwoord

Opname speelt begin maar springt naar einde bij doorspoelen


Sinds 1 a 2 weken hebben wij een probleem met de opnames. Op het moment dat je een opname start, dan begint het beeld bij het begin. Wanneer je vervolgens door wil spoelen naar het begin van het daadwerkelijke programma, dan springt de opname naar het einde. De functie terug naar het begin werkt ook niet. Hierdoor moeten we steeds de gehele opname handmatig terug spoelen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 24 May 2021, 14:23

Bekijk origineel

126 reacties

Reputatie 7

Hi @Roos90, top dat je dit checkt! Kun je aangeven welke nieuwe App je precies bedoelt? Er is onlangs geen nieuwe App live gegaan of bedoel je dat er een nieuwe update is uitgerold? Ik kan je in ieder geval laten weten dat ik samen met een collega opnieuw aandacht ben gaan vragen voor het issue dat jij ervaart. Ik wil je daarvoor verwijzen naar het onderstaande topic:

Zou je willen kijken of de workaround die ik onlangs heb gedeeld, ook bij jou werkt? 

Een andere klant maakte eerder geen gebruik van de back-knop en nu hij sinds een paar dagen wel afsluit met de back-knop in de App, heeft hij geen last meer van de tv-gids die blijft laden. Wil je de back-knop ingedrukt houden tot de app verdwijnt (zo'n 1-2 seconden) en checken of het probleem hierdoor verdwenen is? Ik hoor het graag van je, fingers crossed! 🤞

Reageer