Beantwoord

opnamefunctie werkt niet meer en was verdwenen

  • 31 October 2019
  • 7 reacties
  • 421 Bekeken

Hallo, de opnamefunctie op de tv box was volledig verdwenen. Na een aantal keer opnieuw opstarten, stroom eraf e.d. was de functie terug en lijkt alles te werken. Als je echter de opname wilt bekijken blijft het scherm zwart en gebeurt er niks.. Alleen de exit knop werkt dan nog.

Opnieuw stroom eraf geprobeerd en ‘herstart gebruikersinterface’ maar helaas zonder succes. 

icon

Beste antwoord door Brian 19 November 2019, 08:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7

Dubbel topic, deze daarom gesloten

 

Entone opnamefunctie weg

Hallo @Gioia,

zojuist ook al in een ander topic gereageerd, maar helaas lukt opnemen nog steeds niet.

Eerdere opnamen zijn inderdaad verdwenen maar nieuwe opnames maken is niet mogelijk, deze blijven leeg..

Reputatie 4
Badge

Hi @Autobaan,

 

Voor je geregeld! Je hoeft zelf niets meer te doen, de ontvanger heeft zichzelf gereset en je moet straks optimaal gebruik kunnen maken van alles én zonder problemen programma's kunnen terugkijken. Laat je mij even weten of alles werkt?

Hallo @Gioia, dit is zeker gewenst.

Wil je dit doen en een seintje geven als dit gebeurd is? Moet ik zelf nog iets doen of gaat dit vanzelf? Bedankt!

Reputatie 4
Badge

Hoi @Autobaan,

 

Allereerst sorry voor de verlate reactie, ik ga je direct helpen! Ik kan de ontvanger inderdaad voor je resetten, je hebt natuurlijk al gelezen dat je huidige opnames worden gewist máár het voordeel is dat alles hierna weer op en top werkt. Laat je even weten of het resetten nog gewenst is? Dan ga ik dit voor je regelen! 

Bedankt @Glassertje

@webcare willen jullie de ontvanger resetten? Bedankt!

Reputatie 6

@Autobaan Goeiemorgen.

 

Zeer vervelend dit. Webcare heeft de mogelijkheid je ontvanger te resetten. Dit betekend wel dat je alle opnames kwijt bent. Als dat geen probleem is, dan kan dat de oplossing zijn.

 

Een reactie van webcare kan een paar dagen duren. Dit gaat op volgorde, maar ze reageren wel.