Beantwoord

opnames en uitzending gemist niet terug kunnen kijken

  • 11 October 2021
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Ik kan al weken niet mijn opnames bekijken en via de gids terug kijken werkt ook niet. Via klantenservice krijg ik te horen dat ze er aan werken. En word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Gelukkig heb ik Netflix. 

Heeft iemand hier ook last van of een oplossing ervoor?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 October 2021, 12:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Yvon11, van harte welkom op de Community, gaaf dat je een account aangemaakt hebt! 

Er is nog geen eindfix, maar we hebben wel een workaround waarmee nagenoeg alle issues verholpen zouden moeten zijn. Ik heb van collega's vernomen dat ook het Cloud Opnemen probleem hersteld wordt wanneer je de TV Box een factory reset geeft. Er schijnt foutieve, of verouderde informatie doorgegeven te worden waardoor de box de opnames als het ware niet kan uitlezen in de Cloud - vergeef me de technische termen, maar dat is hoe ik het uitgelegd gekregen heb.

Je kunt de box resetten middels onderstaand stappenplan:

Amino Aria (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.