Beantwoord

Opnames haperen, beeld en geluid lopen niet synchroon

  • 9 September 2021
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Hallo,

 

Gisteren probeerde ik een serie van NPO 1 te kijken die ik heb opgenomen in de T-Mobile cloud. Dit was een groot drama. Het geluid viel regelmatig weg, het beeld sprong zomaar enkele seconden terug in de tijd en geluid en beeld liepen regelmatig niet synchroon.

Dit alles niet eenmalig maar continu.

Zijn er meerdere met deze ervaring en wat kan er aan gedaan worden?

icon

Beste antwoord door Boris 13 September 2021, 13:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Gisteren contact gehad met de T-Mobile helpdesk. Alle TV kastjes zijn van nieuwe firmware voorzien. Fijn zou je denken, maar helaas…

Nu kan ik wel weer opnames bekijken maar werkt het programma's terugkijken uit de gids niet meer naar behoren. Programma's starten, blijven na een paar seconden stilstaan en vervolgens begint het geluid te spelen en blijft het beeld stil staan. Het programma opnieuw starten lukt vervolgens niet meer. Dat resulteert in een zwart scherm.

Een aantal maanden geleden ben ik overgestapt van KPN naar T-mobile vanwege de glasvezel aansluiting. Maar aangezien ik zoveel problemen heb met de Televisie diensten en de kwaliteit van de Televisie diensten zoveel minder is dan bij KPN (nooit problemen mee gehad) overweeg ik om weer terug te gaan naar ouderwets koper.

Als het goed is gaat de technische dienst komende week contact zoeken om het probleem definitief op te lossen. Ben benieuwd...

Reputatie 7

Hoi @thijnjacobs ,

Fijn dat je ons op de hoogte stelt hier op de Community! Fijn dat mijn collega’s aan de telefoon je al van hulp hebben kunnen voorzien en dat de situatie is aangekaart bij onze technische dienst. We gaan er echt alles aan doen om je zo snel mogelijk van een oplossing te voorzien. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar! 

Wij ondervinden exact het zelfde probleem. Terug kijken lukt niet beeld blijft hangen geluid gaat door. Opnames kunnen niet bekeken worden. Hier loopt ook de boel vast. Hier betaal ik uiteindelijk wel voor. 
Kastjes zijn hier ook van de laatste firmware voorzien.  
Enkele maanden overgestapt van Ziggo naar T-Mobile. Ik begin me af te vragen of dit wel de juiste keuze was…

Reputatie 7

Hoi @PJ Cuijpers ,

Dat is natuurlijk niet het welkom wat wij je graag geven! Momenteel zien we hetzelfde signaal binnenkomen bij andere klanten en zijn we een onderzoek begonnen hoe dit precies zit. Om communicatie hierover zo centraal mogelijk te hebben, is er een speciaal topic over: 

Excuses voor het ongemak! Weet dat we hard bezig zijn om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.