Opnames in alle profielen

  • 23 January 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Hoi

Ik heb het opnemen in de cloud pakket aangezet.

Nu viel mij op dat de opname zichtbaar zijn in alle profielen.

Dat lijkt mij niet de bedoeling.

Ik wil niet zien in mijn profiel wat andere opgenomen hebben en andersom.

Dit was bij kpn ook zo en heb mij er altijd aan gestoord.

Bij T-mobile TV kun je profielen per gezin lid maken.

Dan lijkt mij ook dat de opnames in het profiel moeten en niet in alle profielen.

 

 

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi @peter-keetfm, goede vraag die je stelt! Omdat er één opslagruimte voor Cloud Opnemen is, worden alle opnames daarin bewaard. Dit staat los van de gebruikers-/kijkprofielen. Je kunt natuurlijk wel een separate Favorietenlijst per profiel maken. Cloud Opnemen zal echter vanuit de eigen opslagruimte alles beschikbaar stellen. Indien je graag opnames afgeschermd wilt hebben - voor kinderen natuurlijk altijd handig - kun je het beste een losse recorder nemen. Ik snap dat dit een beetje tegen het online opnemen ingaat, maar dit kun je niet bij providers faciliteren.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @peter-keetfm, goede vraag die je stelt! Omdat er één opslagruimte voor Cloud Opnemen is, worden alle opnames daarin bewaard. Dit staat los van de gebruikers-/kijkprofielen. Je kunt natuurlijk wel een separate Favorietenlijst per profiel maken. Cloud Opnemen zal echter vanuit de eigen opslagruimte alles beschikbaar stellen. Indien je graag opnames afgeschermd wilt hebben - voor kinderen natuurlijk altijd handig - kun je het beste een losse recorder nemen. Ik snap dat dit een beetje tegen het online opnemen ingaat, maar dit kun je niet bij providers faciliteren.

@Jason 

Bedankt voor je antwoord.

Niet het antwoord waar ik op gehoopt had.

Misschien kan het in de toekomst mee genomen worden. (Als wens)

Nu dat ik dit weet zal ik het opnemen pakket weer stop gaan zetten.

En het weer via terug kijken doen.

Gr Peter

 

Reageer