Opnames kijken zonder tv box maar met app

  • 16 May 2023
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hoe kijk ik opnames met eigen afstandsbediening van tv en niet van tv box die werkt niet meer

Cal van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Pinter, leuk om te horen dat je aan de slag wil met je smart-tv! Ik raad je aan op de tips van Papo in dit topic te proberen: Sony Bravia afstandsbediening koppelen.

Mocht het niet lukken met de tips van Papo, probeer je de Sony afstandsbediening te gebruiken in combinatie met de TV Box of juist in combinatie met de T-Mobile TV App?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Pinter, leuk om te horen dat je aan de slag wil met je smart-tv! Ik raad je aan op de tips van Papo in dit topic te proberen: Sony Bravia afstandsbediening koppelen.

Mocht het niet lukken met de tips van Papo, probeer je de Sony afstandsbediening te gebruiken in combinatie met de TV Box of juist in combinatie met de T-Mobile TV App?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

De tv box met versterker werkt niet meer.2 weken gedaan. Klantenservice krijgt het niet voor elkaar. Mag geen monteur komen. Zit nou met kabel door kamer. En slechte communicatie. Geplaatst 2 mei. Monteur van huiduitslag kreeg het ook niet voor elkaar. Zei moet nog terugkomen. Nee zeggen ze. Zou na 5 dagen bericht krijgen. Dus niet. Gisteren weer gebeld met klantenservice. Ga nou weer terug naar ziggo. Een en al ellende 

En boven ook geen tv. Helaas door iedereen verkeerd voorgelicht. Maar wij zitten met probleem. Toen ik aanbod kreeg alles gevraagd. Aangezien wij alles van ziggo hadden. Nee hoor geen probleem zeiden ze

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Pinter, niet fijn om te lezen! Ik zie dat er inmiddels een verzoek openstaan om je abonnement te stoppen. Ik moet deze uitkomst eerst afwachten. Mijn collega zal je hiervan op de hoogte houden. Mocht je ondertussen toch nog hulp nodig hebben met bijvoorbeeld de TV, dan ben ik er voor je. Laat het weten als je dit toch wilt oppakken!

Helaas ben ik er klaar mee. Zoveel ergenis en geen oplossing en alles beloofd maar niets werkt goed. Ben al heel wat jaren klant met mobiel. Maar dit is niet klant vriendelijk.

Reageer