Opnames mislukken regelmatig


Reputatie 5

Enorm handig dat cloud opnemen maar nu wekelijks dat opnames mislukken en niet terug te kijken zijn.

Nu bijv. Aflevering 9 van Milion dollar island, laden, laden maar gebeurd niets. Op de app. Op mijn telefoon een foutmelding. De vorige keer toen het mislukte al compensatie gehad maar dit moet toch gewoon werken.

Laatst ook opnames die erg kort waren en niet goed opgenomen waren. Erg onbetrouwbare dienst.


This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 5

@Lisa krijg ik nog vindersloon voor het melden van deze bug en alle tijd en frustratie die dit heeft gekost? 

Reputatie 7

Hi @MandyC, ik voorzie je graag van een update over de opnames! Samen met een collega heb ik hier een call over gehad en de eerdere opnames nog van begin mei, die kunnen jammer genoeg niet hersteld worden. Alle opnames die tussen 24 april en 13 mei gemaakt zijn, zijn door het algemene issue niet meer te redden. Excuses hiervoor. Maar jij ervaart ook nog problemen met opnames van juni en die horen wel zonder problemen te werken, dus daar loopt momenteel nog een onderzoek voor. Mijn collega is hiermee bezig en ik hoop je snel een terugkoppeling te kunnen geven. 

Heb je dit naast Race om de Ringen ook nog met andere programma's ervaren? Zo ja, dan ontvang ik graag nog een aantal extra voorbeelden. Jij hoort namelijk zonder problemen van je opnames te genieten! 💪

Hi @Mark-DenHaag, goed dat je dit aangeeft! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan. De compensatie kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

@Lisa 

Hoi Lisa, mijn abonnement is gestopt op 13 juni jl. De hardware in top toestand terug gestuurd.

Ik meld me nogmaals betreft de compensatie, je hebt meerdere malen aangegeven dat dit nu eindelijk mogelijk is. (Zie chatverloop). Graag zie ik dit bij de afrekening tegemoet. 

Ik ben overigens nog steeds klant, ik heb 2 mobiele aansluitingen. 

Overigens,  de Tmobile app is niet te openen. Bij mij en toenemend zo te lezen bij vele anderen. Ook na de update en opnieuw installeren... 

Reputatie 7

Hi @GvApp, heel goed dat je mij dit seintje geeft! Super dat je de hardware gelijk hebt geretourneerd, topper. Ik ben gelijk aan de slag gegaan met de vergoedingen. Je hebt recht op twee vergoedingen. De ene is van het te lang doorlopen van het contract en de ander is een compensatie voor de issues die je me Cloud Opnmen hebt ervaren. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Wat betreft de App: nu jouw abonnement voor thuis is gestopt, kun je niet meer gebruikmaken van de Smart TV App of de TV Anywhere App. Het klopt dus dat deze voor jou niet is te openen. Weet jij zo voldoende? Maak er een hele mooie dag van! 

@Lisa ik bedoel de Tmobile app. Anders had ik Anywhere geschreven.

Het regent slechte recensies in de google app store. 

Ik, en vele anderen komen niet meer in de app, nu jullie thuis en mobile samengevoegd hebben.

 

Ik kan zo via de app niet meer mijn actuele dataverbruik zien. 

Reputatie 7

Hi @GvApp, check! Ik begreep deze vraag verkeerd omdat dit echt een mobiele vraag is, excuus. Graag wil ik dan ook @Hajar vragen om jou hierbij te helpen. Zij geeft jou met alle liefde meer duidelijkheid. 

@Lisa, @Hajar blijkbaar verandert er erg veel op het moment bij jullie.

Zeer goed dat Thuis en Mobiel nu in één app samengevoegd worden, en je alle rekeningen in één keer kunt zien. Nu moet het nog gaan functioneren. 

Inloggen via de website was in het weekend ook problematisch. Nu lukt dat weer wel. Via de app gaat nog steeds niet. 

In ieder geval bedankt voor de tegemoetkoming.

Fijne dag 👍 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GvApp 

Ervaar je momenteel problemen met de My T-Mobile app voor mobiel? Welke foutmelding krijg je te zien als je probeert aan te melden? Van welk toestel maak je gebruik en is die voorzien van de laatste update? 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt? Dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling. 

Reputatie 7

Hi @MandyC, ik heb van mijn collega's vernomen dat dit issue dat je met Cloud Opnemen ervaarde inmiddels is verholpen! Klopt het dat je inmiddels weer helemaal probleemvij bent? Ik hoor het graag!