Opnames mislukken regelmatig


Reputatie 5

Enorm handig dat cloud opnemen maar nu wekelijks dat opnames mislukken en niet terug te kijken zijn.

Nu bijv. Aflevering 9 van Milion dollar island, laden, laden maar gebeurd niets. Op de app. Op mijn telefoon een foutmelding. De vorige keer toen het mislukte al compensatie gehad maar dit moet toch gewoon werken.

Laatst ook opnames die erg kort waren en niet goed opgenomen waren. Erg onbetrouwbare dienst.


This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 7

Hi @MandyC, ik heb van mijn collega's vernomen dat dit issue dat je met Cloud Opnemen ervaarde inmiddels is verholpen! Klopt het dat je inmiddels weer helemaal probleemvij bent? Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GvApp 

Ervaar je momenteel problemen met de My T-Mobile app voor mobiel? Welke foutmelding krijg je te zien als je probeert aan te melden? Van welk toestel maak je gebruik en is die voorzien van de laatste update? 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt? Dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling. 

@Lisa, @Hajar blijkbaar verandert er erg veel op het moment bij jullie.

Zeer goed dat Thuis en Mobiel nu in één app samengevoegd worden, en je alle rekeningen in één keer kunt zien. Nu moet het nog gaan functioneren. 

Inloggen via de website was in het weekend ook problematisch. Nu lukt dat weer wel. Via de app gaat nog steeds niet. 

In ieder geval bedankt voor de tegemoetkoming.

Fijne dag 👍 

Reputatie 7

Hi @GvApp, check! Ik begreep deze vraag verkeerd omdat dit echt een mobiele vraag is, excuus. Graag wil ik dan ook @Hajar vragen om jou hierbij te helpen. Zij geeft jou met alle liefde meer duidelijkheid. 

@Lisa ik bedoel de Tmobile app. Anders had ik Anywhere geschreven.

Het regent slechte recensies in de google app store. 

Ik, en vele anderen komen niet meer in de app, nu jullie thuis en mobile samengevoegd hebben.

 

Ik kan zo via de app niet meer mijn actuele dataverbruik zien. 

Reputatie 7

Hi @GvApp, heel goed dat je mij dit seintje geeft! Super dat je de hardware gelijk hebt geretourneerd, topper. Ik ben gelijk aan de slag gegaan met de vergoedingen. Je hebt recht op twee vergoedingen. De ene is van het te lang doorlopen van het contract en de ander is een compensatie voor de issues die je me Cloud Opnmen hebt ervaren. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Wat betreft de App: nu jouw abonnement voor thuis is gestopt, kun je niet meer gebruikmaken van de Smart TV App of de TV Anywhere App. Het klopt dus dat deze voor jou niet is te openen. Weet jij zo voldoende? Maak er een hele mooie dag van! 

@Lisa 

Hoi Lisa, mijn abonnement is gestopt op 13 juni jl. De hardware in top toestand terug gestuurd.

Ik meld me nogmaals betreft de compensatie, je hebt meerdere malen aangegeven dat dit nu eindelijk mogelijk is. (Zie chatverloop). Graag zie ik dit bij de afrekening tegemoet. 

Ik ben overigens nog steeds klant, ik heb 2 mobiele aansluitingen. 

Overigens,  de Tmobile app is niet te openen. Bij mij en toenemend zo te lezen bij vele anderen. Ook na de update en opnieuw installeren... 

Reputatie 7

Hi @MandyC, ik voorzie je graag van een update over de opnames! Samen met een collega heb ik hier een call over gehad en de eerdere opnames nog van begin mei, die kunnen jammer genoeg niet hersteld worden. Alle opnames die tussen 24 april en 13 mei gemaakt zijn, zijn door het algemene issue niet meer te redden. Excuses hiervoor. Maar jij ervaart ook nog problemen met opnames van juni en die horen wel zonder problemen te werken, dus daar loopt momenteel nog een onderzoek voor. Mijn collega is hiermee bezig en ik hoop je snel een terugkoppeling te kunnen geven. 

Heb je dit naast Race om de Ringen ook nog met andere programma's ervaren? Zo ja, dan ontvang ik graag nog een aantal extra voorbeelden. Jij hoort namelijk zonder problemen van je opnames te genieten! 💪

Hi @Mark-DenHaag, goed dat je dit aangeeft! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan. De compensatie kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

Reputatie 5

@Lisa krijg ik nog vindersloon voor het melden van deze bug en alle tijd en frustratie die dit heeft gekost? 

Reputatie 7
Badge +1

Dat hele in de Cloud opnemen lijkt op het eerste gezicht heel handig en ideaal je kunt met 1 abonnement op meerdere tv's opnemen en heb genoeg aan een standaard tv box of een app op de tv, echter kleven er naar mijn mening ook diverse nadelen aan opnames blijven maar beperkt beschikbaar bij sommige providers maar 3 maanden.

Technisch gezien is het product nog lang niet optimaal gezien de vele klachten, en wat gebeurt er met opnames die door welke reden dan ook verloren gaan hetzij door brand of om wat voor reden dan ook,? zelf blijf ik de fysieke recorder prefereren boven in de Cloud opnemen,  daarbij denk ik aan een tv met b.v. een of 2 ingebouwde SSD kaarten van pakweg 250GB per stuk.

Voordeel is dat een SSD betrouwbaarder is dan een harde schijf, en je opnames kun je zo lang bewaren als je wil, heb onlangs nog mijn oude LG harddiskrecorder eens aangesloten en zag nog films van 10 jaar en ouder er op staan.

Reputatie 1

Hi @MandyC, heel goed dat je dit laat weten! Dit is namelijk niet de bedoeling, dus hier gaan we gelijk wat aan doen. Super dat je dit duidelijke voorbeeld hebt doorgezet. Zo heb ik meteen een nieuw onderzoek kunnen inschieten. De aankomende dagen ga ik dit voor je in de gaten houden en laat ik het je weten als ik een update terugzie. Excuses voor het ongemak! 

Hi Lisa,


Nog een uitdaging: Ik probeer aflevering 2 van ‘Race om de Ringen’ te kijken (2 juni). Deze begon om een of andere reden al halverwege (terwijl het een continu opname is en 5 minuten van te voren begint met opnemen, zo is het ingesteld). Vervolgens ben ik toch gaan kijken .. dan maar een deel missen (is niet leuk, maar ach). Ik moest even stoppen met kijken en nu ik terug ben en verder wil kijken is een heel deel van de opname verdwenen en heb ik nog maar 20 minuten van het programma wat ik kan kijken. Er is een heel deel tussen het moment dat ik stopte en nu wil gaan kijken verdwenen (en alles wat ik zojuist heb gekeken). Echt heel vreemd! En natuurlijk zijn we net een week verder, dus terugkijken gaat ook niet meer, want dat loopt heel strak bij jullie (als echt op de minuut!) … Dus wat nu?
Groetjes
​​​​​​​Mandy

Reputatie 7

Hi @MandyC, heel goed dat je dit laat weten! Dit is namelijk niet de bedoeling, dus hier gaan we gelijk wat aan doen. Super dat je dit duidelijke voorbeeld hebt doorgezet. Zo heb ik meteen een nieuw onderzoek kunnen inschieten. De aankomende dagen ga ik dit voor je in de gaten houden en laat ik het je weten als ik een update terugzie. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 1

Hi @Mark-DenHaag@GvApp@ReinoudS@Sample88  en @MandyC, graag wil ik jullie laten weten dat ik heb doorgekregen dat dit issue zou zijn opgelost sinds dit weekend! Ik ben dan ook heel benieuwd of jullie dit zo ervaren. Hebben jullie toevallig dit weekend iets opgenomen wat nu zonder problemen is terug te kijken? Ik ben heel benieuwd! 

Hi @GvApp, ik ben gelijk met je mee gaan kijken! Ik vermoed dat een collega per ongeluk de verkeerde datum heeft aangevinkt, want dit zou inderdaad op 11 juni 2022 moeten eindigen. Goed dat je dit hier aangeeft. Graag stel ik dan ook voor om deze twee extra dagen voor jou inderdaad te vergoeden. Geef je mij te zijner tijd een seintje? Dan maak ik dit in orde. Een vergoeding kan ik niet in de toekomst indienen, dus nu kan ik dit nog niet regelen. Ik kan mij zeker vinden in jouw beslissing en kijk er naar uit dat jij over een tijdje weer bij ons terugkomt! 😁

Hi @luiaardje, super fijn dat je aangeeft dat de opname bij jou weer werkte! Ervaar je dat dit issue inmiddels weer volledig is hersteld? Ik hoor het graag, merci! 

@Lisa  .. helaas .. maar het werkt zeker nog niet naar behoren. Ik probeer vanavond al twee keer programma’s terug te kijken en wederom loopt het continu vast. Het gaat om 2x een programma ‘Chateau Meiland’ van maandag 2 en dinsdag 3 mei. Die van 2 mei heb ik alweer weggeflikkerd, omdat het in eerste instantie wel lukte .. tot ongeveer 47 minuten (met een restart tussendoor). Maar die van 3 mei lukt weer meteen niet. Loopt weer vast. Dus … wat het probleem ook was .. het is niet (helemaal) opgelost. Groetjes, Mandy
PS. Ik heb inderdaad een andere opname die eerst ook vastliep wel kunnen kijken.

 

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, weet dat ik het super vindt dat je eerder al enkele voorbeelden hebt doorgezet! De technische dienst kan altijd het meest met voorbeelden die zo recent mogelijk zijn, maar ik kan je gevoel voorstellen. Voor nu heb ik dan ook dit doorgezet en hoop ik dat dit voldoende is. Merci voor de moeite, we gaan ermee aan de slag!

Reputatie 5

Volgens mij heb ik inmiddels genoeg voorbeelden gegeven welke tot op heden niet terug te kijken zijn of vast lopen na een aantal seconden/minuten. Ik ben er inmiddels wel klaar mee.

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, graag wil ik je nog vragen om extra informatie! Mijn collega van de technische dienst heeft gevraagd of je het volgende nog door zou kunnen geven:

  • Om welke zenders/programma’s gaat het bij de oude opnames die niet werken? 
  • Om welk tijdstip kijk je deze opnames / heb je deze geprobeerd te kijken (bijvoorbeeld vandaag op 3 juni om 11:00 uur)?
  • Op welk tijdstip waren de zenders/programma’s die nog niet te bekijken zijn?

Als je hier een paar voorbeelden van kan noemen, dan zet ik dat verder voor je door! 💪

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, excuus! Ik heb in overleg met mijn collega een verzoek ingeschoten voor de technische dienst om dit uit te pluizen. Ik wil namelijk dat ook voor de oude opnames weer te bekijken zijn. Zodra hier een update uitrolt, dan laat ik je dat weten!

Reputatie 5

@Lisa Zoals genoemd kijk ik via de app op mijn Samsung tv en daar lopen die betreffende opnames nog niet op...

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, mijn collega's hebben aangegeven dat ook de oude opnames weer zonder problemen te bekijken zouden moeten zijn! Ervaar jij nog steeds dat deze blijven hangen? Zo ja, zou je dan een powerflip uit kunnen voeren? 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Ik hoor het heel graag van je! 

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, ik ben heel blij om te lezen dat de nieuwere opnames weer goed gaan! Dit heb ik meteen doorgegeven aan mijn collega's en ik ben nog in afwachting van een reactie hoe dit precies zit. Hierover snel meer! 

Reputatie 5

@Lisa Nieuwere opnames gaan de laatste tijd wel goed voor zover ik kan zien. Maar die oudere opnames zoals hierboven genoemd kan ik nog steeds niet terug kijken met mijn Samsung TV en jullie app. dit erop staat. Dan krijg ik 1 seconde beeld of blijft het zwart en blijft het hangen.

Reputatie 7

Hi @Mark-DenHaag, @GvApp, @ReinoudS, @Sample88  en @MandyC, graag wil ik jullie laten weten dat ik heb doorgekregen dat dit issue zou zijn opgelost sinds dit weekend! Ik ben dan ook heel benieuwd of jullie dit zo ervaren. Hebben jullie toevallig dit weekend iets opgenomen wat nu zonder problemen is terug te kijken? Ik ben heel benieuwd! 

Hi @GvApp, ik ben gelijk met je mee gaan kijken! Ik vermoed dat een collega per ongeluk de verkeerde datum heeft aangevinkt, want dit zou inderdaad op 11 juni 2022 moeten eindigen. Goed dat je dit hier aangeeft. Graag stel ik dan ook voor om deze twee extra dagen voor jou inderdaad te vergoeden. Geef je mij te zijner tijd een seintje? Dan maak ik dit in orde. Een vergoeding kan ik niet in de toekomst indienen, dus nu kan ik dit nog niet regelen. Ik kan mij zeker vinden in jouw beslissing en kijk er naar uit dat jij over een tijdje weer bij ons terugkomt! 😁

Hi @luiaardje, super fijn dat je aangeeft dat de opname bij jou weer werkte! Ervaar je dat dit issue inmiddels weer volledig is hersteld? Ik hoor het graag, merci! 

Reputatie 5

De alleskunner VIPs finale, ook mislukt. Nu raakt iedereen hier in huis enorm geïrriteerd dat er zo enorm veel mislukt. En Tmobile gaat ondertussen door met eindeloos onderzoeken. Met KPN en Ziggo had ik echt nooit problemen of werd de opname in 1 a 2 dagen hersteld door de technische dienst.

Reputatie 1

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het nadat ik het modem van de stroom haalde en daarna de tv box gereset heb, het wel weer werkt. (Ik kon de opname die steeds vastliep alsnog kijken). Ik zag op mijn tv dat de tv box toen een update uitvoerde.

 

Reputatie 1

Ik neem vaak series op op BBC First en wil ze daarna in één keer terugkijken. Constateer dan helaas ook dat niet altijd alle opnames het doen.

Concreet voorbeeld :

Op 8 mei jl. aflevering 4 van Ragdoll (BBC First) wilde ik vanavond kijken. Maar die loopt de hele tijd vast... - :(