Opnames slechts 0 - 1 minuten

  • 24 January 2023
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond

 

Ik heb mijn T-mobile box een tijdje niet meer gebruikt en sinds enkele weken heb ik weer het een en ander proberen op te nemen.

Deze opnames zijn achteraf echter ofwel 1 ofwel 0 minuten lengte terwijl de geplande opnames (verschillende) rond een uur ingepland zijn.

Hoe is dit op te lossen? Op deze manier moet ik achteraf steeds in de gids terugkijken wanneer dit nog mogelijk is

Ik hoor het graag

Mvg, Lars

 

 

soepkip67 1 jaar geleden

Hallo @LarsH ,

Allereerst welkom op de community,ik heb hier een paar topics Wiki Televisie waar je veel informatie vandaan kan halen.
Mijn advies zou zijn om eerst het topic, reset van de box te lezen en dat te proberen.
Mocht dat allemaal niet helpen, meld het hier dan weer met een uitleg wat je allemaal al geprobeerd hebt en wat voor TV box je hebt. Er zijn nog wat oudere tv boxen met een harddisk deze vervangt T-Mobile dan meestal bij problemen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @LarsH ,

Allereerst welkom op de community,ik heb hier een paar topics Wiki Televisie waar je veel informatie vandaan kan halen.
Mijn advies zou zijn om eerst het topic, reset van de box te lezen en dat te proberen.
Mocht dat allemaal niet helpen, meld het hier dan weer met een uitleg wat je allemaal al geprobeerd hebt en wat voor TV box je hebt. Er zijn nog wat oudere tv boxen met een harddisk deze vervangt T-Mobile dan meestal bij problemen.

Reageer